Wanita Yang Keguguran Anak Boleh Makan Gla Complex

05:25:00
Semua ibu mengharapkan kehamilan berjalan dengan lancar. Bagaimanapun ada ibu yang terpaksa berdepan dengan komplikasi. Tidak semua kehamilan berlangsung dengan selamat. Ada kalanya bayi tidak sempat dilahirkan atau terpaksa dilahirkan lebih awal.


SEBAB KEGUGURAN
-------------------------------

Antara sebab berlakunya keguguran janin ialah sakit jantung, darah tinggi, kencing manis jangkitan kelamin. Rahim yang tidak kuat biasanya tidak mempunyai otot yang kuat untuk terus menahan kandungan. Pintu rahimnya mudah terbuka menyebabkan pendarahan berlaku.

TANDA KEGUGURAN
--------------------------------

Keguguran ditandai dengan keluarnya darah merah diikuti dengan rasa sakit di bahagian pinggang dan perut serta kekejangan kaki. Keadaan ini berlangsung sehingga dua atau tiga hari.

CARA MENGATASINYA DENGAN GLA COMPLEX
--------------------------------------------------------------------------
Kepada mereka yang pernah keguguran anak akibat daripada penyakit kencing manis dan darah tinggi, anda boleh mencuba GLA COMPLEX SHAKLEE dimana ia sangat membantu mengurangkan komplikasi kedua-dua penyakit ini. Disamping itu, GLA COMPLEX SHAKLEE juga membantu untuk mengawal selia hormon estrogen dan progestron bagi menyediakan rahim untuk proses kehamilan.

CARA ORDER GLA COMPLEX
---------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatka GLA COMPLEX shaklee, anda boleh klik link ini >>>ORDER GLA COMPLEX SHAKLEE

Anda juga boleh dapatkan GLA COMPLEX ini daripada saya dengan tawaran konsultasi percuma seumur hidup. Hubungi saya sekarang.

NAD
Call/sms/whatsapp 019-2639545
prop2102@gmail.com


No comments:

Powered by Blogger.