MENYESAL JADI AHLI SHAKLEE "MLM PENIPU"

09:30:00
Wow...!!!!

mesti ramai teruja bila baca tajuk entry ini..
ye..betul..!!! saya menyesal kerana lambat menjadi ahli shaklee

kenapa????

1) Sebelum ini saya tidak pernah tahu bahawa bonus Shaklee boleh mencecah 4, 5 dan 6 angka sehingga lah sekarang saya merasai sendiri bonus 5 angka dari Shaklee..
oh..kenapalah aku sangat terlambat...

2) Sebelum ini apabila sebut sahaja MLM, mesti saya terfikir bahawa MLM mesti "head hunting" atau terpaksa cari orang join bawah kita.Tapi kan..saya tak jumpa semua ini dalam MLM SHAKLEE

3)saya tidak pernah sangka dan menduga dapat beli sebuah kereta idaman hanya dengan bonus Shaklee.

4)saya tidak pernah sangka saya akan dapat pergi oversea atas tajaan Shaklee. InsyaAllah tahun depan saya akan bawa suami,anak dan ibu-bapa saya ke ITALY dengan tiket free 6 stars Shaklee

5)Saya telah dapat langsaikan banyak hutang dan alhamdulillah semakin menuju FINANCIAL FREEDOM

banyak lagi yang saya MENYESAL...
nak tahu lagi??

nantikan entry saya selepas ini ya..

No comments:

Powered by Blogger.