TAPAK KAKI TIDAK BURUK LAGI AKIBAT VITAMIN E SHAKLEE

Salam semua..

Saya ingin berkongsi testimoni rakan saya, Kak Kam sebagai pengguna Vitamin E Shaklee. Untuk pengetahuan semua, pada bulan lepas, Kak Kam telah bertemu dengan saya untuk mendapatkan konsultasi mengenai masalah kulit beliau yang berjeragat. Beliau mengalami sedikit tekanan kerana kemana sahaja beliau pergi, mesti ada yang bertanya mengenai kulitnya yang nampak sedikit gelap akibat jeragat.

Sehubungan dengan itu, saya mencadangkan kepada beliau supaya mengambil Vitamin E Shaklee kerana beliau hanya mahukan sejenis suplimen sahaja. Selain mengambil Vitamin E sebagai suplimen harian,saya cadangkan beliau amalkan masker Vitamin E Shaklee sebanyak 3 kali seminggu.


Selepas sebulan, beliau kembali menemui saya dengan wajah ceria. Dengan nada gembira beliau bercerita bahawa Vitamin E Shaklee bukan sahaja memudarkan bekas jeragat, malah TAPAK KAKI beliau juga sudah licin. Kalau nak dibandingkan dengan keadaan dulu, sangat jauh bezanya. Dulu setiap hari, pasti beliau akan menggosok tapak kaki dengan batu untuk membuang segala kulit yang menggelupas dan menjejaskan pergerakan beliau tetapi sekarang tidak lagi.

Alhamdulillah, Vitamin E shaklee bukan sahaja membuatkan kulit Kak Kam kembali cerah berseri-seri tanpa jeragat, malah tapak kaki beliau juga telah kembali licin, Inilah yang dinamakan "double effect" akibat penggunaan suplimen Shaklee.

Jika anda juga mengalami masalah seperti Kak Kam, jangan segan silu untuk hubungi saya supaya saya dapat bantu anda menyelesaikan masalah ini dengan izin Allah. Yang pastinya saya akan berikan konsultasi terhebat seumur hidup untuk anda dengan percuma. Hubungi saya sekarang.


NAD
call/sms/whatsapp 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.