BABY GENIUS HASIL OMEGA GUARD SHAKLEE

09:05:00
Omega Guard Shaklee merupakan minyak ikan yang diekstrak dari ikan laut air sejuk dan ia bukanlah dari minyak hati ikan. Ia mengandungi rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega 3 semulajadi termasuk EPA,DHA dan ALA.

Tahukah anda? 

Anak-anak kita sangat memerlukan DHA untuk membantu perkembangan dan tumbesaran otak mereka. Jika masih bayi, mereka akan memperoleh DHA melalui susu ibu tetapi untuk  anak-anak yang berusia 1 tahun keatas, keperluan DHA untuk mereka lebih tinggi.
Omega guard Shaklee mempunyai banyak khasiat. Kandungan DHA di dalamnya sangat membantu perkembangan memori anak-anak dan meningkatkan daya ingatan dalam pembelajaran, Ibu-ibu yang sedang hamil juga amat digalakkan mengambil Omega Guard Shaklee ini kerana ia membantu tumbesaran dan perkembangan otak janin. Pengambilan omega guard shaklee pada 3 bulan terakhir kandungan, sangat membantu perkembangan otak janin dalam kandungan.


Saya sendiri sebagai ibu memang memberikan anak-anak saya makan omega guard shaklee. Alhamdulillah, dulu anak sulung saya agak lambat untuk bertutur, tetapi sekarang percakapannya semakin jelas dan semakin mudah difahami.

Bukan setakat untuk perkembangan dan tumbesaran otak anak-anak, omega guard shaklee juga sangat membantu untuk menguatkan sistem imun anak kita. Jika anak anda kerap batuk dan mengalami masalah di paru-paru, saya amat galakkan anda mengambil omega guard shaklee ini. InsyaAllah, dengan izin Allah akan sembuh.

Jika anda berminat untuk untuk dapatkan omega guard shaklee daripada saya, jangan segan silu untuk hubungi saya. Yang pastinya, konsultasi pasti terhebat dan percuma.

NAD
call/sms/whatsapp 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.