DUIT BANYAK HABIS AKIBAT EKZEMA

Kesan penyakit ekzema biasanya boleh dilihat pada bahagian muka, pelipat siku, belakang lutut,leher, pergelangan tangan, tangan dan kaki. Ekzema disebabkan oleh beberapa faktor termasuk keturunan, sistem imun badan tidak normal menyebabkan tindakbalas hipersensitif dan faktor persekitaran. 

Ramai daripada pesakit ekzema agak terganggu dengan kehadiran ekzema ini terutamanya kaum wanita. Wanita pada kebiasannya lebih sensitif terhadap rupa paras mereka. Ada sesetengah pesakit wanita mungkin berasa malu dan berasa tertekan disebabkan oleh perubahan pada kulit mereka.

Ada seorang kawan saya yang juga menghadapi masalah ekzema. Katanya, beliau kerap berulang untuk berjumpa doktor pakar tetapi kesan parut tersebut masih tidak sembuh. Akibatnya, duit beliau banyak sudah dilaburkan untuk menghilangkan masalah ekzema tersebut. Akhirnya saya mencadangkan kepada beliau untuk mencuba vitamin C shaklee dan Alhamdulillah, inilah testimoni yang saya dapat daripada beliau selepas sebulan beliau menggunakan vitamin c shaklee ini. 

Selain daripada membantu mengurangkan masalah ekzema, vitamin C shaklee juga sangat membantu untuk menghilangkan parut ekzema. Memang sangat berbaloi makan Vitamin C shaklee ini.


Adakah anda juga mempunyai masalah ekzema? sanggupkah anda membiarkan ia melarat sehingga menjejaskan penampilan anda? hubungi saya sekarang untuk dapatkan konsultasi terhebat untuk masalah ekzema anda.

NAD
call/sms/whatsapp 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.