SET BERPANTANG SHAKLEE vs JAMU BERPANTANG

Anda masih mencari set berpantang untuk kegunaan selepas bersalin? Disini saya syorkan anda cuba set berpantang shaklee kerana ia sangat membantu penjagaan selepas bersalin. Jika anda ingin tahu lebih lanjut, boleh klik SET BERPANTANG SHAKLEE.

Kenapa saya tidak mengesyorkan anda mengambil JAMU? saya tidak menafikan jamu ialah salah satu alternatif untuk rawatan tradisional selepas bersalin tetapi ia memberikan beberapa kesan yang tidak elok untuk anda dan bayi. Antaranya jamu boleh menyebabkan bayi anda mengalami masalah demam kuning yang lebih serius di samping rasanya yang boleh memualkan tekak. Orang tua dahulu mengesyorkan anda mengambil jamu kerana dulu tidak wujud lagi segala macam suplimen seperti hari ini dan jamu ialah salah satu rawatan yang paling murah.

Mengikut pengalaman saya sendiri berpantang anak pertama dengan jamu dan anak kedua dengan set berpantang shaklee, saya dapat rasakan kesan yang amat ketara. Saya boleh mengambil set berpantang shaklee sejurus sahaja selepas bersalin dan kesannya badan saya menjadi cergas dan susu badan saya semakin bertambah. Perkara yang sebaliknya berlaku semasa saya mengambil jamu ketika berpantang anak pertama.

Disini saya kongsikan kepada anda beberapa tetimoni set berpantang shaklee.



Walaupun anda telah mengambil set berpantang shaklee, anda perlu juga mengamalkan rawatan-rawatan tradisional  seperti urut selepas bersalin dan jaga makan semasa berpantang. Jika anda berminat untuk dapatkan set berpantang shaklee daripada saya, boleh hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi terhebat.


NAD
call/sms/whatsapp 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.