KISAH INSPIRASI NAD DAPAT BONUS KERETA SHAKLEE

14:08:00

Salam semua..

Alhamdulillah, saya sangat tidak sangka..angan-angan saya sebelum ni untuk pastikan gambar saya dan suami berada di dalam majalah Shaklee Today telah menjadi kenyataan. Kalau dulu, saya hanya melihat gambar-gambar orang lain di dalam majalah ni, tetapi sekarang terbukti gambar saya layak juga berada disitu.Walaupun majalah ini tidak se "glemer"majalah Mangga, tetapi bagi saya ia cukup memberikan seribu makna kerana hanya mereka yang terpilih sahaja yang layak untuk menerima majalah ini.


Alhamdulillah, impian saya untuk mendapatkan car bonus Shaklee menjadi impian. Kereta apa yang saya beli???jeng jeng jeng..biarlah saya dan mereka-mereka sahaja yang tahu.Untuk pengetahuan semua, pihak Shaklee bukanlah memberi sebuah kereta kepada saya, tetapi setiap bulan saya akan dapat sejumlah wang daripada pihak Shaklee. Wah...!!!!menarik bukan?Alhamdulillah,setakat ini bonus kereta yang saya dapat dah boleh bayar kedua-dua kereta yang saya dan suami gunakan.

Sekian dari saya..

MAK BINTANG FOREVER YOUNG..


No comments:

Powered by Blogger.