TIPS UNTUK KURUS DENGAN ESP SHAKLEE

Siapa yang tak mahu nampak langsing dan kurus kan? Saya tidak terkecuali untuk kelihatan kurus dan langsing. Pengalaman saya selepas bersalin, memang rasa malu sangat nak lihat diri sendiri dalam cermin.Kalau diikutkan, memang normal keadaan ibu selepas bersalin mesti ada perubahan dari segi pertambahan lemak-lemak di badan. Tetapi, saya dengan 100% menolak yang saya akan GEMUK selepas bersalin. Saya mesti kembali langsing, anggun dan menawan seperti dahulu.

Bukan saya tidak pernah cuba produk-produk pelangsingan yang lain tetapi semuanya hanya memberikan harapan dan akhirnya menjadi kenangan. Berat saya tetap tidak turun. Alhamdulillah, sejak saya amalkan minum ESP Shaklee dan set kurus shaklee, berat saya beransur berkurang.
SEBELUM BERSALIN

SELEPAS 3 BULAN BERSALIN

Setiap pagi saya akan ambil 2 sudu ESP Shaklee dan jadikan ia sebagai sarapan sebelum saya keluar bekerja. Saya jadikan ia rutin dan alhamdulillah saya kenyang sehingga tengahari. Dulu ditempat kerja saya akan jadikan kantin sebagai sasaran saya setiap pagi untuk menjamah nasi lemak, mi goreng atau sebagainya tetapi kini saya sudah dapat mengawal nafsu makan memandangkan perut terasa kenyang dengan ESP Shaklee.

Jika anda ingin mencuba ESP shaklee, jangan segan silu untuk hubungi saya untuk dapatkan konsultasi terhebat.

NAD
call/sms/whatsapp 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.