NUTRIFERON ALTERNATIF ANTIBIOTIK

05:29:00

Salam semua.. diharapkan semua sahabat sihat dan ceria-ceria selalu. Dengan keadaan cuaca yang tidak menentu kebelakangan ini yang kadang-kadang hujan dan kadang-kadang panas sangat mengundang pelbagai penyakit seperti demam, selsema dan batuk terutamanya . Kepada mereka yang mempunyai sistem imun yang rendah, keadaan persekitaran sekarang sangat mudah menjejaskan kesihatan mereka kerana sentiasa terdedah dengan virus, kuman dan mikrob.

Dari mana datangnya virus, kuman dan mikrob?
Kita sentiasa terdedah dengan kepada beribu jenis mikrob melalui pernafasan, berjabat tangan, sentuhan dengan objek, makanan dan lan-lain.JIka sistem imun kita lemah,maka mudahlah mendapat penyakit terutamanya golongan kanak-kanak

Bagaimana Mikrob menjejaskan kita?
Apabila banyak kuman dan mikrob menyerang kita pada sesuatu masa, terutama sekali apabila tubuh kita kekurangan interferon dan sel-sel imun, kita akan cepat keletihan, stress, terganggu tidur atau dijangkiti selsema, demam. batuk,alergik, asma,jerawat dan lain-lain. Sel-sel yang teroksida dan tidak sihat membentuk lebih banyak radikal bebas yang seterusnya mengakibatkan penyakit yang lebih kronik seperti kanser.

Apakah Nutriferon?
Interferon buat julung kalinya ditemui oleh Dr. Yasuhiko Kojima dari Universiti Tokyo pada tahun 1945. Dia telah berjaya menetapkan bahawa ekstrak bahawa ekstrak dari 4 tumbuhan iaitu biji labu, bunga safflower, Honeysuckle Jepun dan biji Plantago mempunyai kebolehan mendorong pengeluaran semulajadi interferon tubuh. Formulanya yang digunakan adalah selamat, semulajadi, tulen dan berkesan.
Bagaimana nutriferon boleh membantu anda?
Ia membantu mengukuhkan sistem imun dalam masa 3
Membantu melawan kanser dan tumor
Melindungi daripada selsema
Meringankan stress dan kelesuan
Melambatkan penuaan
Mengurangkan infeksi oleh pesakit Hepatitis B dan C
Mengurangkan simptom sewaktu haid

Cadangan  pengambilan
Untuk pemeliharaan kesihatan: 1 paket sehari
Jika anda mengalami demam dan selsema: 2-3 paket sehari

Jika berminat boleh hubungi saya terus

NAD
call/sms/whatsapp 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.