MENGAWAL EKZEMA TANPA BAHAN KIMIA

05:46:00

Ekzema merupakan masalah kulit serta kerisauan bagi orang ramai terutama sekali di kalangan kanak-kanak di bawah usia lima tahun. Terdapat pelbagai jenis ekzema dan tiga paling utama ialah atopic dermatitis, contact dermatitis dan xerotic ekzema.

Walaupun sesetengah kanak-kanak tidak lagi mengalami ekzema apabila dewasa, kebanyakannya akan terus menderita akibat masalah ini apabila mereka dewasa. Oleh itu sangat penting untuk untuk mengawalnya tidak kira apa jenis ekzema yang anda hadapi.


Ibu mengandung yang mempunyai masalah diabetes juga berisiko tinggi melahirkan bayi dengan masalah eczema. Kebiasaannya ibu yang mempunyai diabetes ketika mengandung turut mempunyai masalah keputihan, jadi apabila bayi lahir, bayi juga akan terkena jangkitan kulat dan menyebabkan eczema. Oleh kerana itu, ibu mengandung harus memberitahu lebih awal kepada doktor atau jururawat yang memeriksa anda agar mereka dapat memberi rawatan mengurangkan masalah keputihan anda.



Omega Guard Bantu Kurangkan Eczema Dengan Empat Cara

Omega Guard kaya dengan DHA dan EPA iaitu asid lemak omega 3 yang dihasilkan daripada ikan laut dalam. Kelebihan Omega Guard ialah dapat membantu mengurangkan keradangan kulit dan eczema dengan cara:

1. Menguatkan membran sel- mencegah keradangan kulit & mengurangkan kegatalan
2. Melembabkan sel-sel kulit - mengelakkan kulit kering dan mengurangkan eczema
3. Menjadikan kulit lebih berisi dan lembut.
4. Sangat membantu bagi orang yang mempunyai masalah eczema yang kronik


untuk maklumat lanjut boleh hubungi

NAD
call/sms/whatsapp 019-2639545


No comments:

Powered by Blogger.