KERAP KETIH DAN TIDAK BERMAYA PETANDA BADAN MEMPUNYAI TOKSIN

10:30:00

Salam semua...
Adakah anda sering mengalami masalah letih dan tidak bermaya? itulah tandanya toksin telah terkumpul dengan banyak di dalam badan.

Antara tips yang boleh digunakan untuk membuang toksin di dalam badan ialah :

1) Kajian mendapati 2 kaedah semula jadi detoksifikasi adalah melalui makanan dan senaman. Klorofil di dalam sayur-sayuran hijau merupakan bahan penyah bau semulajadi badan. Serat sayur-sayuran pula mampu menyerap lemak dan toksin yang disingkirkan melalui najis. Selain detoksifikasi,aras kolestrol turut dikawal.

2)Mengambil cecair mencukupi mampu menggalak proses detoksifikasi melalui air kencing.

3) Anda juga perlu mengawal pengambilan makanan segera kerana ia mengandungi bahan pengawet dan bahan campuran tiruan.

4) Pengambilan kultur bakteria baik bukan sahaja membantu proses penghadaman malah mampu meningkatkan keberkesanan proses detoksifikasi. Kultur baik dipercayai menolong meneutralkan toksin merbahaya yang dihasilkan di dalam tubuh.

5) Senaman pula membantu detoksifikasi melalui perpeluhan. Memandangkan kulit adalah organ terbesar badan, kadar detoksifikasi adalah signifikan apabila perpeluhan berlaku.

Selain anda mencuba semua perkara di atas untuk melakukan proses detoksifikasi, anda juga boleh mengambil suplimen untuk membantu anda membuang segala toksin di dalam badan. Disini saya mencadangkan anda mengambil Alfalfa Complex.


Bagaimanakah Alfalfa Complex boleh membantu anda?
 ia adalah makanan yang sangat beralkali yang boleh membantu mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit serta otot. Klik SINI jika anda mahu tahu lebih lanjut mengenai Alfalfa Complex.

Diharapkan dengan sedikit perkongsian saya ini dapat membantu anda semua mengatasi masalah kerap keletihan, Jika anda memerlukan konsultasi mengenai produk shaklee, boleh hubungi saya untuk saya bantu anda untuk kekal sihat. InsyaAllah.

NAD
prop2102@gmail.com
call/sms/whatsapp 019-2639545

No comments:

Powered by Blogger.