BOTOX vs VITAMIN C SHAKLEE


Ramai yang beranggapan bahawa hanya Vitamin E sahaja yang digunakan untuk kecantikan kulit tetapi tahukah anda bahawa vitamin C juga membantu untuk mencantikkan kulit anda. Vitamin C dan Vitamin E ialah antioksidan dimana tugas antioksida ialah menghalang tindakan radikal bebas. Pembinaan radikal bebas dari semasa ke semasa boleh menyumbang kepada proses penuaan dan pembangunan keadaan kesihatan seperti kanser, penyakit jantung dan arthritis.

Tanda-tanda kekurangan vitamin C ialah :

1) rambut kering
2) ginggivitis( radang gusi)
3) gusi berdarah
4) kulit menjadi kasar
5)luka lambat sembuh

Anda memerlukan vitamin C untuk mencantikkan kulit kerana ia membantu untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu di semua bahagian tubuh. Ia membantu tubuh badan membuat kolagen iaitu protein penting yang digunakan untuk membuat kulit, rawan, tendon, ligamen dan saluran darah. Jika dulu parut jerawat anda lambat sembuh, tetapi dengan pengambilan vitamin C ini secara konsisten, ia akan membantu membaik pulih supaya kulit anda cantik seperti sedia kala.

Untuk pengetahuan anda, harga sebotol vitamin C ini ialah RM92.50 untuk 180biji. Penggunaan sehingga lebih 4 bulan. Jimat tak ? Jika anda berminat mendapatkan vitamin C ini untuk kecantikan kulit anda, hubungi saya segera sementara stok masih ada.

NAD
prop2102@gmail.com
call/sms/whatsapp 019-2639545

No comments:

Powered by Blogger.