KURUS DENGAN OSTEMATRIX SHAKLEE

Berdasarkan kajian yang telah dilakukan, mereka yang mengambil suplemen kalsium dan memiliki masalah berlebihan berat badan, berat badan mereka akan turun sekitar 26% dan lemak 38% lebih banyak daripada jika dibandingkan dengan mereka yang berdiet tapi tidak mengambil suplimen kalsium.



Malahan kajian membuktikan bahawa pada kumpulan mereka mendapat kalsium daripada produk tenusu mengalami penurunan berat badan lebih banyak iaitu sekitar 70% berat badan dan 64% lemak.

Berita baik untuk mereka yang mengalami masalah perut menggeleber, melalui pengambilan kalsium yang mencukupi, lemak menggeleber di bahagian perut juga akan berkurangan. Pakar diet juga menyatakan, pola makan rendah kalsium akan menghentikan kemampuan tubuh untuk membakar lemak. Saat tidak mendapat mendapat cukup pengambilan kalsium, tubuh akan merangsang sel lemak untuk menyimpan lemak dan menjadikannya lebih besar.

Terdapat sesetengah daripada anda yang memang tidak minum produk tenusu, anda boleh mengambil suplimen kalsium daripada shaklee iaitu OSTEMATRIX shaklee. Klik SINI untuk info lanjut mengenai OSTEMATRIX.

Anda boleh mendapatkan OSTEMATRIX dengan harga RM61. Jika anda berminat untuk dapatkannya, hubungi saya dengan kadar segera sebelum kehabisan stok.

No comments:

Powered by Blogger.