RAHSIA KULIT CANTIK SELEPAS BERSALIN SEHINGGA MEMBUATKAN SUAMI TERSENYUM

Masalah kulit yang dihadapi semasa hamil dan selepas bersalin bukan alasan untuk anda "goyang kaki" tanpa melakukan apa-apa. Bagi ibu yang baru sahaja melahirkan anak,tentunya mengalami perubahan dari hujung rambut hingga hujung kaki. Secara umumnya ia berlaku akibat pengaruh hormon-hormon semasa kehamilan. Antara perubahan yang berlaku ialah penambahan berat badan, rambut gugur, dan masalah kulit.

Sesetengah dari ibu-ibu yang mementingkan kecantikan kulit sebelum hamil mungkin akan berasa resah gelisah selepas bersalin kerana masalah kulit memang kerap akan berlaku selepas bersalin. Antaranya seperti:

1) Jeragat pada muka
Ya,itulah yang saya lihat kebanyakan ibu sedang alami. Kawasan yang terlibat ialah bahagian pipi, dagu, hidung, mulut atau dagu. Secara umumnya,jeragat pada muka disebabkan hormon sewaktu hamil.Hormon ini menyebabkan pengeluaran melanin(pigmen) berlebihan yang menyebabkan warna gelap pada kulit.

2) Kehadiran garisan hitam pada perut dan tahi lalat.
Cuba anda periksa, ada atau tidak garisan hitam ini? garisan ini biasanya ada pada perut semasa anda hamil. Ia dikenali sebagai linea nigra dan terbentuk di tengah-tengah perut akibat otot abdomen anda meregang untuk memudahkan tumbesaran bayi.

3) Kulit gelap di bahagian ketiak, bahagian sulit dan perut.
masalah ini memang menjadi igauan setiap wanita kan?

4) Tanda regangan dan kulit kendur
Tanda regangan dan kulit kendur adalah masalah kulit yang dihadapi oleh ibu selepas bersalin.

Oleh yang sedemikian, mahukah anda hanya membiarkan masalah pada kulit anda berleluasa????
Tidak mahukah anda untuk kembali CANTIK seperti anak dara dahulu?
Jika jawapannya YA..saya cadangkan anda cuba amalkan suplimen SET CANTIK SHAKLEE. Klik SINI jika anda nak penjelasan lebih jelas mengenai set ini.
Saya jamin, ia akan memberikan kesan yang sangat memuaskan hati anda.


Didalam set cantik shaklee ini, kesemua vitamin dalam set cantik shaklee ini sangat membantu untuk memulihkan semula tekstur kulit anda dan anda tidak boleh mengharapkan ia memberikan kesan dalam beberapa hari sahaja. Untuk melihat TESTIMONI pengguna SET CANTIK ini,anda boleh klik SINI.

Jika anda berminat untuk dapatkan set cantik shaklee ini daripada saya, hubungi saya sementara stok masih ada. Saya akan berikan konsultasi TERBAIK untuk anda.

NAD
SID 914093
call/sms/whatsapp 019-2639545


No comments:

Powered by Blogger.