VITAMIN ANAK SATU TAHUN KEATAS UNTUK KUATKAN ANTIBODI BADAN

06:08:00
Hari ini Nad akan kongsikan satu jenis vitamin yang sangat sesuai untuk anak satu tahun ke atas. Sebenarnya, ini adalah daripada pengalaman Nad sendiri berikannya kepada anak.



Kalau nak tahu, vitamin untuk anak satu tahun ke atas ini namanya MEAL SHAKES. Memang sejak anak-anak mencecah usia 1 tahun, Nad akan terus berikan Meal shakes kepada mereka.


Yang pastinya, anak-anak memang suka minum Meal Shakes kerana ianya berperisa vanila. Untuk anak Nad yang masih minum susu botol, Nad akan campurkan Meal Shakes ke dalam susunya sahaja. Sangat mudah.

Sebelum ini Nad memang mencari vitamin untuk kuatkan antibodi anak-anak kerana mereka kerap batuk dan selsema. Nad runsing sangat sebab asyik terpaksa mengambil cuti rehat daripada majikan kerana anak masuk wad.

Selepas berikan anak-anak minum Meal Shakes, alhamdulillah nampak sangat kesan ketara. Anak-anak dah makin kurang batuk selsema. Lagi satu, Nad perasan yang selera makan mereka juga bertambah-tambah. Patutlah orang kata yang Meal Shakes ni boleh juga jadi vitamin tambah selera makan anak.


KEBAIKAN MEAL SHAKES UNTUK ANAK ANDA

Kepada ibu-ibu yang sedang mencari vitamin untuk anak satu tahun ke atas, Meal Shakes adalah yang paling sesuai. Sekarang, Nad dah tak perlu risau lagi tentang anak batuk dan selsema. 

Jangan tunggu sehingga masalah anak anda itu menjadi semakin kronik. Berbelanja lebih sedikit beli vitamin untuk anak supaya mereka lebih sihat.

Berminat? boleh terus hubungi Nad 


NAD 
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.