KRIM UNTUK ANAK EKZEMA SUPAYA ANAK TAK TERGARU-GARU LAGI

21:34:00
Alhamdulillah selamat melahirkan bayi yang comel. Bersyukur sebab bersalin normal tanpa ceaser.

Kulit baby pun cantik je putih gebu. Tapi selepas 3 hari,mula nampak macam naik ruam kat pipi. Bak kata orang tua, RUAM  SUSU atau EKZEMA.

Ingatkan biasa-biasa je tapi lepas seminggu tengok makin melarat dan makin merah.

Baby pun macam meragam sebab pedih kot dan mungkin gatal. Nak kata saya tak kawal makan macam mustahil sebab dalam pantang memang saya tak makan langsung lauk yang gatal-gatal. 

Saya cuba sapu krim dari farmasi tapi tengok macam tu juga. Kesian sangat tengok baby sebab kadang-kadang macam menggaru-garu

Entah macam mana,masa lawatan nurse ke rumah,nurse cadangkan saya cuba krim herbal blend dari Shaklee. Katanya dah ramai patient cuba dan nampak berhasil sangat.

Saya pun google dan terus beli krim tu secara online. 

Rasanya saya baru cuba sapu 3 hari,alhamdulillah dah nampak kesan sebab merah-merah di pipi baby dah berkurang. 

Bukan tu je,baby pun tak meragam dan tak tergaru-garu. Memang baguslah herbal blend ni

Ni gambar anak saya yang dah makin ok selepas sapu krim herbal blend



Terus saya call Nad dan order lagi 5 tiub herbal blend. Nak buat stok sebab krim ni serbaguna boleh untuk sapu ruam lampin dan kena gigitan nyamuk.

Kalau anda pun nak cuba juga,boleh hubungi Nad . Ni nombornya



No comments:

Powered by Blogger.