RAWAT GOUT DENGAN SENDIRI DI RUMAH

18:25:00
Nama saya Sulaiman. Ini adalah kisah saya sendiri yang ingin saya kongsikan dengan pembaca semua.

Umur saya ketika artikel ini ditulis baru mencecah 30 tahun. Tapi di waktu umur saya 30 tahun ni, saya dah mempunyai penyakit GOUT.


Saya pun tak sangka seawal ini saya boleh mendapat gout.

Ia bermula bila saya mula rasa sakit di hujung jari dan di sendi-sendi jari tangan, Fenomena ini berlaku beberapa minggu sehinggalah saya membuat keputusan untuk membuat pemeriksaan doktor.

Doktor mengesahkan paras asid urik saya agak tinggi dan berkemungkinan besar akan meningkat lagi tinggi. Doktor menyuruh saya meninggalkan tabiat pemakanan yang tidak elok yang biasa saya amalkan.

Ye, saya mengaku yang langsung tidak menjaga pemakanan harian. Boleh dikatakan setiap hari isteri saya akan masak masakan seperti udang, sotong atau ketam. Kalau tak makan di rumah pun, saya akan makan di luar bersama kawan-kawan dengan menu yang mesti ada segala jenis makanan laut.


Dah beberapa orang sahabat yang mengingatkan saya supaya mengurangkan tabiat makan makanan laut secara berlebihan, tapi saya memang degil orangnya.

Sekarang, terima lah akibatnya bila paras asid urik naik mendadak. Umur baru cecah 30 tahun tapi dah ada penyakit kronik. Adui... 

Lama-kelamaan, saya dapat rasakan kaki saya dah mula membengkak, Bukan setakat itu sahaja, sendi-sendi jadi sakit terutama waktu malam sehinggakan nak drive pergi kerja pun tak boleh. 

Doktor hanya berikan ubat tahan sakit tapi apabila kesannya hilang, sakit itu kembali berulang.

Sehinggalah suatu hari, saya tergerak hati untuk google mengenai rawatan gout yang sesuai dan saya telah menemui artikel ini  PENAWAR GOUT PALING BERKESAN DAN MUJARAB

Dan saya telah nekad untuk beli penawar gout ini dan cuba di rumah. 

Senang sangat nak guna penawar ni, hanya perlu minum sahaja setiap hari. 

Alhamdulillah, hampir sebulan saya konsisten minum penawar gout ini, paras asid urik saya semakin menurun dan tiada lagi sakit-sakit sendi. Bengkak kaki gout pun dah hilang.

Syukur sangat ALLAH temukan saya dengan ubat gout yang hebat ni. Saya hanya amalkannya sahaja di rumah.

Jika anda nak tahu apakah rawatan gout yang hebat ni, boleh tengok gambar di bawah.






Anda juga ingin menjadi seperti saya yang dah kembali sihat daripada paras asid urik yang tinggi? Boleh terus hubungi pengedar Shaklee ini untuk dapatkan sebotol penawar gout ini.


NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com


No comments:

Powered by Blogger.