7 SIMPTOM KANSER USUS DAN RAWATAN ALTERNATIF KANSER USUS TAHAP 3

18:29:00
Baru-baru ni ada seorang sahabat Nad yang meninggal akibat mendapat kanser usus. Bertahun-tahun beliau menangggung sakit dan kanser tu dah merebak ke seluruh badan.

Kanser usus atau kanser kolorektal ini telah membunuh lebih 100 orang setiap tahun berbanding kanser payudara dan juga kanser prostat. Jika nak tahu, di Malaysia sahaja risiko untuk mendapat kanser usus adalah 1 dari 38 lelaki dan 1 dari 50 wanita.



SIMPTOM KANSER USUS 

Disini Nad senaraikan 7 simptom mereka yang mendapat kanser usus :

1) Najis berdarah
2) Sakit di bahagian abdomen
3) Perubahan pembuangan air besar seperti cirit-birit atau sembelit
4) Rasa tidak puas selepas buang air besar
5) Terlalu letih
6) Pendarahan pada rektum
7) Berat badan menurun

Jika anda mempunyai 7 simptom di atas, segeralah dapatkan rawatan daripada doktor kerana kanser usus dapat dirawat jika dapat dikesan pada peringkat awal.

RAWATAN KANSER USUS YANG TERBAIK

Jika di hospital, doktor selalunya akan membuat kolonoskopi dan endoskopi untuk mengesan kehadiran sel kanser sebelum ia merebak.

Disini Nad ingin cadangkan satu rawatan alternatif kanser usus disamping menjalankan endoskopi dan kolonoskopi.

Rawatan alternatifnya ialah dengan mengambil antioksidan iaitu Vivix Shaklee, Vivix bukanlah ubat untuk kanser usus tetapi ia adalah suplimen yang boleh membantu mengurangkan keaktifan sel kanser dan memusnahkan sel kanser itu sendiri.

Vivix mempunyai kandungan resveratrol yang datangnya daripada tumbuh-tumbuhan. Memang terdapat lebih 2000 kajian penyelidikan dijalankan oleh University Harvard mengenai keberkesanan resveratrol ini dalam mencegah sel kanser

Resveratrol merupakan perubatan semulajadi pertama yang mempunyai bukti kukuh yang menunjukkan ia menghalang atau mencegah sel-sel kanser daripada merebak. Resveratrol juga akan bantu melindungi sel-sel baik yang sedia ada daripada dimusnahkan oleh sel kanser.




Disini Nad tunjukkan beberapa testimoni mereka yang telah kembali sihat daripada kanser selepas amalkan Vivix.







Perkara yang paling menarik tentang Vivix Shaklee ialah tiada lagi minuman kesihatan yang mempunyai kandungan antioksidan yang tinggi sepertinya. Nad sendiri tidak akan menjanjikan sesuatu yang tidak masuk akal sekiranya ia tidak elok untuk diamalkan.



BAGAIMANA NAK DAPATKAN VIVIX?


Anda dah mula berminat untuk order Vivix? Sekarang ni masih ada promosi beli 2 botol Vivix dan dapat percuma KEAHLIAN Shaklee. Anda tidak perlu kemana-mana untuk beli Vivix, Hanya perlu hubungi Nad dan dapatkan details pembayaran.

NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com


No comments:

Powered by Blogger.