TANPA PRODUK INI,TAK TAHU APA JADI DENGAN MEREKA

05:56:00
Saya nak share dua testimoni hebat daripada mereka yang telah berjaya sihat dengan mengamalkan suplimen shaklee.


Kisah 1
--------

Saya mempunyai alahan yang sangat teruk sehinggakan saya membuat keputusan untuk berhenti mengambil sebarang ubat-ubatan kerana bimbangkan alahan ini menjadi lebih kronik. 

Saya cuba membela kucing di rumah dan terbukti kucing juga menjadi penyebab alahan saya menjadi lebih teruk.

Akhirnya saya membuat keputusan untuk mengambil ALFALFA COMPLEX dan NUTEIFERON.

Keputusan saya mengambil dua jenis suplimen ini sangat tepat kerana tiada lagi alahan yang berlaku. Saya dah boleh bermain dengan kucing,tidak kerap bersin, tiada lelehan cecair dari hidung dan tiada lagi ubat-ubatan dari doktor.

Sekarang kehidupan saya lebih tenang dengan bebas daripada sebarang alahan. 


Kisah 2
--------

Saya telah didiagnos mempunyai kanser payudara dan doktor telah mengesahkan terdapat 2 ketulan di payudara saya.

Oleh itu,saya perlu menjalani kemoterapi dan rawatan lain.

Selepas selesai menjalani kemoterapi, saya terus mengambil suplimen shaklee ini iaitu Nutriferon,Vitalea, Osteomatrix, Vitamin C dan VIVIX.

Selepas 6 bulan, saya membuat rawatan susulan seperti biasa dan doktor sangat terkejut kerana keputusan darah saya menunjukkan hasil yang sangat menakjubkan.

Doktor mendapati terdapat sejumlah RESVERATROL di dalam darah saya dimana resveratrol itu mampu untuk membunuh sel-sel kanser.

Saya telah menyatakan bahawa saya mengambil suplimen Shaklee iaitu VIVIX selama 6bulan dan resveratrol itu datangnya daripada VIVIX.

Doktor menyarankan agar saya terus mengambil VIVIX sebagai langkah menangani KANSER PAYUDARA saya ini dan mereka akan jadikan saya sebagai role model bagi membantu pesakit kanser yang lain.



Sekian kisah mereka dengan suplimen Shaklee. Semoga ianya menjadi panduan untuk kita semua.













No comments:

Powered by Blogger.