NAD TAKSUB DENGAN PRODUK SHAKLEE?

10:29:00
Amboi...kontroversi sungguh tajuk entri nad hari ni..



Nad bukanlah TAKSUB dengan produk shaklee tapi nad YAKIN dengan produk Shaklee ni

Bila dah yakin..maka teruslah JATUH CINTA gitu...😀

Ada 4 sebab kenapa nad JATUH CINTA dan sangat PERCAYA dengan Shaklee iaitu :

1) Produk Shaklee mempunyai kajian saintifik yang dijalankan oleh para saintis. Bukan setakat saintis sahaja,malah pihak ketiga juga yang tiada kaitan dengan shaklee pun membuat kajian mengenai produk ini bagi membuktikan keberkesanannya. Setiap hasil kajian akan ditunjukkan dan diterbitkan di dalam jurnal.


2) Shaklee menawarkan peluang perniagaan yang sangat hebat. Sebelum ini nad hampir terjebak dengan pinjaman peribadi semata-mata untuk join satu MLM ini. Tapi Shaklee sangat berbeza, selepas 3 bulan menjalankan bisnes shaklee,baru nad tahu yang Shaklee adalah MLM..hahah😂😂.. 

3) Nad rasa sungguh tertipu dengan upline sendiri kerana nad ingatkan hanya boleh jana income RM500 je sebulan tapi rupanya nad boleh dapat income 10x ganda dari tu..👀👀👀 woooowww!!! (Tak boleh pinjam😝) ..

Ye betul..upline nad tak pernah janji bulan bintang yang nad boleh dapat berjuta-juta dalam masa sebulan. Tapi beliau cakap,nad pasti boleh dapat jika berusaha dengan  bersungguh-sungguh. Alhamdulillah...dah dapat pun selepas 4 tahun...😀

4) Nad rasa semakin sihat dan muda selepas amalkan produk Shaklee. Nad hanya ambil VIVIX, vitamin C, b complex, vitalea, ostematrix, ESP, pepermint ginger plus, herblax dan garlic. Wahhh...banyak lagi sebenarnya..hihi...



Alhamdulillah..selepas 4 tahun nad "bershaklee",semakin bertambah kepercayaan nad terhadap produk ini.

Kalau inilah produk yang mampu buatkan nad sekeluarga sihat,kenapa harus berubah kepada yang lain?

Jom semua kita berubah kepada peoduk Shaklee..👍🏼👍🏼👍🏼

Boleh hubungi nad untuk sebarang order dan konsultasi mengenai produk ini...


No comments:

Powered by Blogger.