BEKERJA DAN BERBISNES, SUSAH KE?

12:56:00
As salam semua

Ramai yang tanya bagaimana saya boleh handle bisnes dalam masa yang sama masih bekerja.

Sebenarnya,saya pernah melalui zaman sukar untuk menguruskan masa antara kerja hakiki dan bisnes Shaklee. Yela..mana nak uruskan anak,nak setelkan urusan kerja dan urusan bisnes lagi.

Saya bukannya suka nak stay up waktu malam untuk siapkan kerja, memang dari zaman belajar tak suka berjaga malam.

Jadi solusinya,saya akan bangun dengan lebih awal setiap hari. Awal saya tu adalah pada pukul 4 pagi...hihi..ada berani?

Janganlah ditanya waktu tidur saya kerana saya akan tidur selepas semua anak tidur. Tapi apa yang penting, tidur saya akan cukup 5 jam. 

Waktu pagi itulah saya gunakan untuk update blog,update data customer,packing order customer dan setelkan order online.

Tak mengantuk ke..?mengantuk juga..so saya akan siapkan CINCH TEA ENERGY supaya dapat hilangkan mengantuk dan memberikan tenaga.

Walau apa pun saya tetap enjoy sangat dengan bisnes Shaklee.

Kepada anda yang teringin untuk menjalankan bisnes shaklee dan memerlukan konsultasi dari saya,sila hubungi saya. InsyaAllah saya akan bantu sedaya mungkin.

Nad


No comments:

Powered by Blogger.