CARA MENGATASI KANSER PERUT

05:20:00
As salam semua..

Saya tergerak hati untuk share tentang kanser perut memandangkan baru sahaja mendapat seorang customer yang mengambil VIVIX untuk penyakit gastriknya. Beliau mempunyai masalah gastrik yang sangat teruk sehinggakan hampir di diagnos mempunyai kanser perut.

Oleh sebab itu, saya terus menasihati beliau supaya mengambil VIVIX sebagai ikhtiar untuk mengurangkan penyakit gastrik beliau dan mengelakkan daripada mendapat kanser perut.

Kanser perut atau juga dikenali sebagai kanser gastrik berlaku pada dinding perut. Kalau nak tahu, ia juga merupakan satu daripada lima penyebab utama kematian akibat kanser di Malaysia.

GEJALA-GEJALA KANSER PERUT

1) Rasa tidak selesa atau sakit pada perut secara berpanjangan

2) Rasa loya dan muntah-muntah

3) Kesukaran menelan

4) Berat badan menurun

5) Memuntahkan darah atau kehadiran darah dalam najis

6) Rasa penuh atau kembung pada perut selepas makan walaupun makan sedikit

RAWATAN KANSER PERUT

Selalunya doktor terlebih dahulu akan menentukan tahap kanser tersebut. Jika kanser perut masih di peringkat awal, rawatan secara pembedahan akan dilakukan.

Sekiranya kanser perut telah mencapai tahap yang bahaya, pesakit perlu menjalani pembedahan untuk membuang sebahagian atau semua bahagian perut termasuk tisu yang berhampiran.

Ya ALLAH..ngeri la pula bila baca yang perlu buang semua bahagian perut. Kesiannya...

Oleh itu, saya nak cadangkan alternatif lain selain melakukan pembedahan iaitu dengan mengambil VIVIX setiap hari. Vivix memang terbukti mampu membunuh sel-sel kanser yang merebak dalam badan kerana mempunyai kandungan resveratrol yanng tinggi.

Pengambilan resveratrol dalam kuantiti yang banyak mampu untuk merencatkan pertumbuhan sel-sel kanser. Resveratrol di dalam vivix ini diperolehi daripada buah anggur muscandine. Ini kerana kandungan resveratrol di dalam buah anggur muscadine adalah paling tinggi berbanding tumbuhan lain.



Selain daripada kanser perut, Vivix juga mampu untuk membantu pesakit kanser ovari, kanser serviks, kanser paru-paru dan lain-lain.

Kawan-kawan boleh lihat testimoni-testimoni mereka yang telah sihat daripada kanser dengan izin Allah.






Saya sangat serius ingin membantu mereka yang mempunyai masalah kanser supaya dapat sembuh seperti sedia kala. Boleh hubungi saya jika berminat untuk mengamalkan VIVIX sebagai salah satu alternatif terbaik untuk mengubati kanser.

NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.