5 TARGET TEAM BINTANG OGOS 2016 YANG ANDA PATUT TAHU

10:36:00
Alhamdulillah...semakin hari saya lihat empayar BINTANG semakin kukuh dengan kehadiran LEADER-LEADER baru yang sangat HEBAT.

Memang saya tidak nafikan, bukan mudah untuk menjadi LEADER, tetapi jika ada usaha yang cukup besar, semuanya pasti tidak mustahil.



Disini saya nak kongsikan 10 TARGET TEAM BINTANG pada bulan OGOS 2016

1) Pada bulan Ogos 2016, Team Bintang akan lahirkan 3 orang leader baru

2) Pada bulan Ogos 2016, seramai 10 orang ahli Team Bintang akan mendapat bonus 4 angka

3) Pada bulan Ogos 2016, Team Bintang dapat jual 100 botol VIVIX

4) Pada bulan Ogos 2016, total jualan TEAM BINTANG adalah RM100 000

5) Pada bulan Ogos 2016, ahli TEAM BINTANG  mencecah 1000 orang

Sesungguhnya saya sebagai FOUNDER TEAM BINTANG sangat jelas tentang target ini dan saya sangat yakin kami mampu mencapainya. 

Semoga TEAM BINTANG berjaya mencapai semua target di atas, amin...

No comments:

Powered by Blogger.