ADA YANG SANGGUP DATANG NAIK LRT KE PROGRAM INI

05:02:00
Hari sabtu lepas telah diadakan program iReach Superstar Award dan Jamuan Hari Raya untuk semua Pengedar Shaklee yang berdaftar di bawah iReach. Anda nak tahu siapa founder iReach? Boleh tengok gambar di bawah. Muda-muda lagi dah jadi jutawan...jeles kan?


Program kami ini di sponsor sepenuhnya oleh mereka termasuk makanan. Semoga bertambah murah rezeki mereka berdua.

Jom kita layan dulu video semasa program itu...


Apa program iReach SuperStar ni? Program ini diadakan bertujuan untuk memberikan penghargaan kepada SID iReach yang telah mencapai syarat-syarat yang ditetapkan. Ada 3 anugerah yang telah diberi iaitu :

a) Anugerah Naik Rank
b) Anugerah Jualan Vivix Terbanyak
c) Anugerah Jualan Set Detoks Terbanyak

Nad juga ada menyertai contest yang diadakan tapi tiada rezeki nak menang. Lepas ni mesti kena pulun lebih lagi. Tapi Nad sangat bangga kerana ada 3 orang ahli Team Bintang yang layak mendapat award pada hari tersebut. Tahniah...

Pada Nad, program seumpama ini sangat memberi semangat dan penghargaan kepada kami semua. Lupa Nad nak cerita, bukan setakat ada anugerah sahaja tetapi kami semua dihidangkan dengan sharing-sharing daripada mereka yang telah berjaya. Nanti Nad kongsikan sharing mereka di entri yang lain.

Ada lagi satu video yang terlupa Nad nak tunjuk. Video ini ditayangkan sebagai montaj sebelum ucapan alu-aluan daripada founder iReach. Jom kasik tayang video panas ini yang menunjukkan delegasi iReach yang mendapat tiket percuma 5 star dari Shaklee ke Orlando.


Dah habis tengok video ni? Amacam? Ada rasa nak dapatkan juga trip percuma ni ke? Yang sangat bestnya, mereka yang pergi tu siap boleh dapat duit makan yang bernilai lebih RM1000 tau..wow sangat...! Dahla layanan pun bertaraf lebih 5 star tau..

Nad akhiri entry hari ini dengan gambar-gambar kami semasa program ini. Layannnnnnn....







No comments:

Powered by Blogger.