SET KULIT CANTIK SHAKLEE MENJADIKAN KULIT LEBIH LEMBAB


Semakin anda melewati usia, kulit akan menjadi kering, kurang anjal dan mungkin mempunyai tompok-tompok hitam. Kulit kering yang retak akan membolehkan bakteria memasukinya dan menyebabkan jangkitan. Tanda-tanda jangkitan kulit adalah seperti kemerahan, bengkak, kesakitan, nanah dan berbau.
Adakah anda ingin tunggu sehingga kulit anda jadi begini? kenapa anda harus bertangguh untuk dapatkan kulit yang lebih lembab dan anjal?

Bagi mendapatkan kulit yang lebih lembab, saya sarankan anda ikut tips di bawah:

1) sapukan pelembab atau losyen bayi selepas mandi bagi mencegah kulit kering kerana pelembab akan membentuk satu lapisan di permukaan untuk mencegah kehilangan air dari kulit.
2) gunakan payung ketika berada di bawah cahaya matahari dan pastikan anda memakai pelembab.
3)untuk mencegah kekeringan pada kulit tangan, pakai sarung tangan ketika mencuci pinggan mangkuk.

Selain penjagaan luaran, saya juga mencadangkan anda mengambil SET KULIT CANTIK SHAKLEE bagi mengoptimumkan transformasi kulit anda bagi menjadi lebih lembab dan lebih anjal. Set kulit cantik shaklee ini merupakan suplimen tambahan bagi membantu kesihatan kulit anda dari dalam. Tiada guna jika anda hanya menjaga luaran sahaja jika dalaman kulit anda tidak dibaiki.

Set kulit cantik ini terdiri daripada 4jenis suplimen tambahan iaitu Vitamin E Complex, Vitamin C Plus, B Complex dan Energising Soy Protein.


Disini saya kongsikan sekali testimoni-testimoni set kulit cantik shaklee ini.



anda masih berkira untuk dapatkan kulit yang lembab dan anjal?jika anda berminat untuk mendapatkan konsultasi mengenai set kulit cantik ini, hubungi saya dengan segera.

NAD
call/sms/whatsapp 019-2639545
prop2102@gmail.com


No comments:

Powered by Blogger.