MILIKI KULIT CANTIK DENGAN MINYAK IKAN OMEGA GUARD SHAKLEE


Omega Guard Shaklee sangat berbeza dengan minyak ikan jenama lain kerana ia mengandungi satu rangkaian penuh 7 asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA,DHA,ALA dan lain-kain lagi. Omega Guard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakan ikan.


Terdapat 1001 manfaat Omega Guard dan salah satunya untuk kesihatan kulit. Berikut saya kongsikan bagaimana minyak ikan ini membantu kulit anda untuk kekal cantik dan berseri-seri.

1) Ia amat sesuai untuk kanak-kanak yang mempunyai masalah ekzema
2) Kepada mereka yang mempunyai kulit yang sangat sensitif terhadap cahaya matahari, Omega Guard dapat membantu meningkatkan ketahanan kulit anda.
3) Ia membantu menstabilkan protein di dalam kulit bagi memastikan kulit tetap anjal
4) Amat sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah jerawat,parut jerawat dan ruang pori terbuka
5) Ia membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka-luka ringan

Ini ialah testimoni Omega Guard untuk masalah ekzema dan hasilnya kulit lebih cantik diperolehi


Untuk pengetahuan anda,minyak ikan Omega Guard didatangkan dengan 90biji kapsul dalam sebotol. Harga sebenar untuk sebotol ialah RM 136 tetapi pada bulan Disember 2013, Omega Guard menjadi produk promosi Shaklee. Diskaun melebihi 20%  akan diberikan kepada anda. Jika berminat untuk dapatkannya, jemput hubungi saya segera.

NAD
call/sms/whatsapp 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.