RAHSIA VITAMIN C SHAKLEE UNTUK IBU MENYUSU:BAYI SEMBUH SELSEMA

05:54:00

Salam semua...
entry kali ini saya ingin berkongsi sedikit kisah saya menjadi pengguna vitamin c shaklee. Selalunya saya hanya mengambil vitamin c dengan tujuan untuk kecantikan kulit sahaja tetapi tak sangka lebih daripada itu ia berfungsi.

Untuk kali pertamanya saya mencuba vitamin c untuk masalah selsema anak kecil saya, Auni. Bagaimana tu?memandangkan Auni tiba-tiba mengalami masalah selsema+batuk+demam, saya menjadi sedikit buntu nak bagi dia makan banyak sangat ubat. Dahla baru berumur 11bulan. Sebelum ini saya pernah mendapat info, "jika anak anda masih menyusu ibu, patahkan 2 biji Vitamin C dan terus telan. Susukan anak sepanjang hari". Setelah mencuba, Alhamdulillah..dengan izin Allah..petang tu Auni dah sembuh dari selsema. Gembiranya hati saya. Tak perlu pun nak bagi makan ubat selsema yang pastinya ada bahan kimia sintetik.


Kepada ibu-ibu yang menyusukan bayi, elok sangatlah kalau siapkan Vitamin C di rumah untuk diri sendiri. Mana tahu, dengan cara ini dapat membantu bayi anda yang selsema.. Jika anda berminat untuk dapatkan Vitamin C dengan harga promosi, boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut. Tawaran hebat akan diberikan.

NAD
call/sms/whatsapp 019-2639545
prop2102@gmail.com





No comments:

Powered by Blogger.