LELAKI LEBIH MUDAH DISERANG PENYAKIT???TEMUI PENYELESAIANNYA DENGAN COQ HEALTH SHAKLEE

05:48:00
Kebanyakan lelaki sentiasa ingin kelihatan hebat bukan sahaja di mata wanita tetapi juga di mata lelaki lain walaupun mereka telah berumah tangga dan dikurniakan anak. Namun, untuk memenuhi definisi lelaki hebat bujanlah mudah, antara kriteria yang perlu dipenuhi ialah keperibadian dan kesihatan baik.

Penyakit yang sering dihadapi oleh kaum lelaki kebanyakannya adalah sama dengan wanita. Beza di antara keduanya adalah gejala penyakit itu, penerimaan dan kekuatan untuk menempuhinya. Antara penyakit yang sering melanda kaum lelaki ialah:

1) Skizofrenia
Berbanding wanita, lelaki lebih mudah mendapat berkaitan mental atai skizofrenia. Lelaki yang menghidap penyakit mental lebih sukar untuk sembuh kerana beberapa faktor antaranya tanggungjawab komuniti dan tekanan. Skizofrenia bermaksud gangguan kimia pada otak dan simptomnya akan muncul pada usia 15 ke 35 tahun.

2) Penyakit jantung
Nisbah lelaki yang menghidap penyakit jantung lebih besar berbanding perempuan. Penyakit jantung lebih menyerang lelaki kerana tubuh wanita dilindungi oleh sejenis hormon estrogen dimana estrogen berfungsi mengekalkan saiz salur darah dalam keaadaan normal.

3) Kanser
Antaranya ialah kanser peparu,leukimia, kanser ginjal, kanser prostat dan kolorektal.

4) Disfungsi ereksi (ED)
Disfungsi atau impotens adalah ketidakmampuan untuk memula dan mempertahankan ereksi. ED selalunya dikaitkan dengan penuaan dan psikologi lelaki. Namun berdasarkan kajian, faktor utamanya ialah masalah kesihatan lelaki sendiri.

disini saya mencadangkan  suplimen COQ HEALTH SHAKLEE untuk membantu masalah yang sering dihadapai oleh kaum lelaki.
Boleh klik sini untuk tahu rahsia kesihatan lelaki..

 Jika anda memerlukan konsultasi mengenai suplimen shaklee untuk sebarang masalah kesihatan, boleh hubungi saya..

NAD
call/sms/whatsapp 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.