PROTEIN PEMBAKAR LEMAK

04:54:00

Salam semua...semoga chat2 belaka ye...

Hari ini saya akan berkongsi mengenai bagaimana CINCH SHAKE MIX membantu dalam pembakaran lemak. CINCH SHAKE MIX adalah campuran proprietari Protein dengan Leusina. Ia adalah bebas laktosa, rendah dengan glisemik dan yang paling penting soya bebas-GMO.


Cinch ini sangat enak dan merupakan cara yang berkhasiat untuk membantu dalam mengekalkan otot perlu dan memberikan rasa puas semasa menurunkan berat badan, Ini kerana ia diperkaya dengn Leucine bagi mengekalkan otot semasa anda menurunkan berat badan.

Bagaimana protein CINCH SHAKE MIX membantu dalam pembakaran lemak?

Mengikut kajian, telah menemukan bahawa kombinasi diet yang kaya dengan leucine sangat efektif untuk untuk program menurunkan berat badan. Ini bermakna, dalam diet tinggi protein, berat badan yang hilang adalah lemak bukannya otot berbanding dengan diet tinggi karbohidrat, berat badan yang hilang adalah kerana kehilangan otot.

Peningkatan pengambilan protein juga penting untuk membantu membentuk otot tanpa lemak yang akan membakar lebih banyak kalori dan mempercepat proses pembakaran lemak. Leucine pada protein akan berhubung secara langsung dengan insulin, dan mengarahkannya untuk bekerja lebih cekap dalam otot. Ini bukan sahaja membantu anda untuk mengekalkan jisim otot malah membantu otot untuk menggunakan gula sebagai bahan api dan seterusnya menyokong fungsi insulin yang sihat. Diet kaya protein yang mengandungi leucine merendahkan tahap trigliserida dalam darah yang akan membantu leptin merangsang otak dengan lebih mudah supaya anda berasa kenyang pada kalori yang rendah

Makanan yang mempunyai protein tinggi memerlukan masa yang lama untuk dicernakan maka lebih banyak kalori yang diperlukan untuk membakarnya. Protein juga lebih lama bertahan di dalam perut sehingga anda akan berasa kenyang lebih cepat dan lebih lama.

Bagi mereka yang sedang tercari-cari produk untuk membantu menguruskan badan, CINCH SHAKE MIX adalah sangat sesuai. Ini kerana kandungannya yang kaya dengan protein sangat membantu dalam proses mengurangkan berat badan. Jika berminat boleh hubungi saya...

NAD
SID 914093
CALL/SMS/WHATSAPP 019-2639545
KUALA PILAH, NEGERI SEMBILAN





No comments:

Powered by Blogger.