ESP BUKAN SOYA BIASA

Salam...

Entry kali ini sy nk share dengan semua tentang Energising Soy Protein (ESP), yang mana menjadi salah satu produk terlaris saya sekarang. Ramai yang tertanya-tanya kenapa ESP menjadi pujaan segelintir pengguna??Kalau dah beli sekali..mesti nk beli berkali kali..ha...hebat kan kuasa ESP???

ESP ini terdiri daripada sumber terbaik protein. Ia membekalkan 14g protein non-GMO dengan kesemua asid amino, termasuk yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh kita. Ia tidak seperti protein lain dimana ia adalah rendah lemak dan bebas dengan kolestrol.


ESP adalah non-GMO????apa itu non-GMO???ia bermaksud protein soya ESP tidak diubah suai secara genetik (non-GMO). Protein soya non-GMO ini dihasilkan di bawah satu program yang digelar Identify Preservation Program (IPP), di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari proses menanam hinggalah saat pemprosesannya. Program ini memastikan kacang soya bebas daripada pendedahan perubahan genetik. 

Apa beza ESP dengan susu soya yang lain???Kebanyakkan susu soya yang lain adalah GMO yang mana memberi kesan terhadap risiko kematian, alergik dan kanser. Saya percaya ramai ibu-ibu hamil diluar sana yang mengamalkan meminum susu soya untuk mendapatkan kulit anak yang putih dan gebu..ya...tentu sekali akan dapat begitu tetapi..kulit bayi anda akan menjadi sensitif dan mudah mendapat alergik, Ini adalah kesan daripada susu soya GMO.

Antara kebaikan ESP selain ia adalah non-GMO adalah:

a) memberikan kulit yang gebu dan anjal kerana sumber proteinnya yang tinggi.

b) membantu menghilangkan parut

c) membantu menghilangkan rasa lapar

d) membekalkan tenaga segera kerana protein adalah salah satu sumber tenaga

e) sangat-sangat membantu ibu yang menyusu kerana ia membanyakkan lagi susu ibu

f) Kepada ibu hamil, ia membantu menguatkan rahim dan membekalkan sumber tenaga




ha..hebat bukan ESP Shaklee ni..patutla selalu je stok kat rumah saya ni habis..saya juga mengambilnya setiap hari kerana ia membantu saya menambahkan susu badan disamping membekalkan tenaga untuk saya seharian. Kepada sesiapa yangg ingin mencuba,boleh hubungi saya


NAD

SID 914093

CALL/SMS/WHATSAPP 019-2639545





No comments:

Powered by Blogger.