TIPS HILANGKAN BATUK ANAK TANPA MAKAN UBAT

23:07:00
SAYA DAH BUANG BERBOTOL-BOTOL UBAT BATUK

Petang ni saya nak share pengalaman saya cuba untuk pulihkan batuk teruk anak-anak..

Kalau korang nak tahu,anak-anak saya kerap sangat alami batuk dan kadang-kadang mengambil masa yang lama untuk sembuh...

Kat rumah saya ni,berbotol-botol ubat batuk ada..mana tak nya asalkan batuk je saya bawa pergi klinik...

Saya selalunya akan bawa mereka ke klinik pakar kanak-kanak yang tentunya kos perubatan komfem komfem mencecah RM100++ termasuk ubat...

Tapi tak sembuh-sembuh juga....😞

Tah macam mana Allah gerakkan hati saya untuk berikan mereka NUTRIFERON,OMEGA GUARD dan VITAMIN C secara KONSISTEN 3x sehari semasa batuk

Kiranya makan semua suplimen ni macam makan ubat..

Masa tu saya cuba STOP kan pemberian ubat...

Alhamdulillah.....3 hari sahaja batuk mereka...

Tak sama langsung kalau saya berikan mereka makan ubat dimana kadang-kadang sampai sebulan masih tidak sembuh...

Jadi sekarang, 3 jenis suplimen ni memang sentiasa ada di rumah saya...

Saya dah buang pun semua botol-botol ubat batuk dan selsema yang ada..

Kepada mak mak yang juga mengalami anak batuk selsema seperti saya,bolehlah cuba berikan suplimen ini...

Hubungi saya untuk keterangan lanjut



No comments:

Powered by Blogger.