TIDAK MENGANTUK LAGI SEMASA BERPUASA SEJAK AMALKAN TEH INI

04:44:00
Sering mengantuk ketika bangun sahur?

Sering mengantuk ketika bekerja?

Letih dan lesu ketika pulang bekerja?

Mengantuk ketika berterawih?


Itulah yang sering terjadi kepada saya dan kadang-kadang pernah tertido semasa membawa kereta. Hish...buruk betul perangai cenggini..

Kalau dulu saya suka minum Kopi 3in1 tetapi bila membaca info bahawa kopi seperti ini mempunyai kandungan gula dan kafein yang tinggi, terus saya stop. 

Selepas itu saya masih mencari-cari inisiatif lain untuk tidak mengantuk di siang hari tambah-tambah di bulan puasa.

Nasib baiklah hati saya tergerak untuk cuba Cinch Tea Mix daripada Shaklee. Dulu saya tak berapa yakin sangat yang Cinch Tea Mix ni boleh hilangkan mengantuk kerana "Teh" je pun.

Tapi, rupa-rupanya bukan sahaja dapat menghilangkan mengantuk malah semakin bertenaga tau.


Di bulan puasa ini, saya mengambil 2 sachets Cinch Tea Mix iaitu semasa bersahur dan semasa berbuka puasa.

Alhamdulillah, ibadah puasa saya menjadi lebih mudah dengan Cinch Tea Mix.

Ubat Tahan Mengantuk Tanpa Dadah: Cergas Sokmo! from iReach HD on Vimeo.

Kepada ibu-ibu yang sering penat apabila pulang bekerja, bolehlah jadikan Cinch Tea Mix ni sebagai amalan. 

Boleh hubungi saya bagi mendapat sekotak Cinch Tea Mix tanpa gula ini.


NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.