PRODUK INI DAH BANTU ANAK SAYA BERSELERA MAKAN

04:38:00
Baru-baru ni, saya agak terkejut kerana selera makan Auni (4 tahun) semakin merundum. Tidak seperti sebelum ini, Auni selalu je minta untuk makan.

Jadi saya hanya positifkan diri mungkin dia tidak berselera kerana baru sembuh dari demam.

Tetapi, ianya berlarutan sehingga beberapa minggu dan ini sangat merisaukan saya.

Setiap hari beliau tak nak makan nasi dan hanya minum susu sahaja. Kalau makan roti pun, hanya habiskan separuh sahaja.

Tiba-tiba saya teringat bahawa MealShakes Shaklee boleh membantu untuk tingkatkan selera makan kanak-kanak. 

Saya cuba berikan MealShakes setiap hari kepada Auni. Nasib baik Auni suka nak minum MealShakes ni.

Ada suatu ketika, Auni sendiri yang meminta MealShakes daripada saya.
Bangun pagi terus minta minum MealShakes

Alhamdulillah. selepas seminggu saya konsisten berikan MealShakes kepada Auni, saya nampak banyak perubahan positif terutamanya tentang selera makan.

Auni dah semakin berselera makan dan tidak memilih makanan seperti dulu lagi. 

Seronoknya saya hanya ALLAH sahaja yang tahu. Sebelum ini saya betul-betul risau apabila anak-anak tidak berselera makan tetapi sejak ada MealShakes ni, rasanya segala urusan sangat dimudahkan.

Kalau anda nak tahu, MealShakes ini bukan sahaja boleh tingkatkan selera makan tetapi boleh juga untuk anak yang mengalami sembelit. 

Jom layan video kat bawah ni



Kepada ibu-ibu yang nak order MealShakes, boleh hubungi saya untuk dapatkannya. Saya akan berikan konsultasi seumur hidup kepada anda.

NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.