TERKEJUT..!!! CYST KECUT SELEPAS 3 BULAN MENGAMALKAN PRODUK INI

04:42:00
Saya tergerak hati untuk share mengenai cyst ini kerana melihat ramai wanita sekarang membuat pembedahan akibat ketumbuhan cyst.

Ada kawan saya yang mempunyai cyst terpaksa berhadapan dengan perut yang buncit sehingga disangka mengandung. Kesian saya tengok beliau kerana perlu berhadapan dengan teman-teman lain yang acapkali mengajukan soalan " Awak mengandung ke?".

Sebenarnya cyst adalah bengkak yang kerap dijumpai pada ovari di kalangan wanita . Cyst mengandungi cecair atau separuh cecair. Itulah yang menyebabkan wanita yang mempunyai cyst akan mempunyai perut sedikit buncit.

Saya sering melihat kawan saya ni mengambil MC ketika kedatangan haid. Katanya selalu alami senggugut teruk sehingga tidak dapat bekerja. Kalau nak tahu, beliau masih belum dikurniakan cahaya mata walaupun telah berkahwin hampir 6 tahun.

Beliau kerap sangat stress kerana perlu pergi check up setiap bulan ke hospital akibat masalah kesuburan yang dihadapi. Ditambah pula dengan ketumbuhan cyst yang menganggu kerja-kerja harian beliau.

Setakat ini, doktor telah menetapkan tarikh pembedahan untuk membuang cyst tersebut.

Akhirnya, saya membuat keputusan juga untuk berkongsi dengan beliau mengenai khasiat VIVIX Shaklee. Nampakya beliau memberikan respon positif dan ingin mencuba sebotol dahulu.

Selepas 2 bulan, saya lihat beliau semakin kurang mengambil MC ketika senggugut dan beliau memberitahu juga pengeluaran haidnya semakin lancar dan tidak berketul-ketul seperti dahulu.

Pada bulan ke 3, beliau membuat check up kesuburan seperti biasa dan ini sangat mengejutkan beberapa doktor pakar kerana cyst beliau yang berukuran lebih 5cm telah mengecut dan semakin mengecil.

Allahuakbar, semuanya datang dari ALLAH. Saya dapat lihat kegembiraan beliau apabila doktor sendiri menangguhkan tarikh pembedahan dan kemungkinan besar beliau tidak perlu dibedah.

Beliau terus konsisten dengan VIVIX dan berkongsi juga dengan suami akan kebaikan VIVIX Shaklee ini. Selepas 6 bulan. beliau dan suami mendapat satu lagi berita gembira iaitu beliau telah disahkan hamil 5 minggu. Alhamdulillah kerana penantian selama 6 tahun berakhir jua.

Saya juga bersyukur kerana beliau kini dah mempunyai seoranng cahaya mata yang sangat comel dan berita terbaru yang saya terima, sudah tiada lagi cyst di ovari beliau. Syukur ya ALLAH...inilah saat yang saya nantikan.

InsyaALLAH selepas ini saya akan terus berkongsi dengan ramai lagi wanita akan kebaikan VIVIX Shaklee. 

Tiada yang menggembirakan saya selain dapat melihat kegembiraan kawan-kawan yang semakin sihat daripada penyakit-penyakit kronik. Alhamdulillah semuanya datang dengan izin ALLAH.

Kepada kawan-kawan yang ingin mendapatkan VIVIX Shaklee, boleh hubungi saya kerana saya akan berikan konsultasi yang paling special untuk anda.

NAD 
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.