ROMBONGAN TEAM BINTANG KE NATIONAL CONFERENCE MLM SHAKLEE 2016

04:32:00
Alhamdulillah..untuk kali ke 4 saya berpeluang untuk join National Conference Shaklee. Ini juga adalah kali ke 3 saya pergi sebagai penerima anugerah.

Kalau nak tahu meriah atau tidak NC ni, jom klik video di bawah.



.
Yang paling buat saya gembira apabila 6 orang ahli dalam Team Bintang sudi hadir untuk melihat sendiri kemeriahan NC ini. Ada yang datang dari jauh bagi menunjukkan sokongan mereka terhadap bisnes ini.

Pada pendapat saya, NC tahun ini adalah yang paling best kerana terdapat banyak pengisian menarik selain daripada hanya memberi anugerah kepada pengedar Shaklee.

Adibah Noor sendiri mengakui bahawa inilah kali pertama beliau tengok MLM yang tidak mengagungkan DUIT semata-mata. Agak tersentuh apabila saya tengok video di bawah..




Meh saya nak belanja beberapa gambar saya dan team bintang ketika berada di sana..

Kami bertiga antara yang terawal masuk ke dalam dewan. Mak Bintang sibuk update location dengan ahli rombongan lain, hihi

Saat-saat beratur sebelum naik stage amik award

Perkenalkan diri di atas stage 
Alhamdulillah..akhirnya semua ahli team bintang selamat sampai

Supermodel BINTANG
Insya ALLAH pada tahun hadapan, saya dan semua ahli team bintang akan bersama-sama di atas pentas untuk ambil award. Semoga impian kami menjadi kenyataan..amin...

Ada yang teringin nak join TEAM BINTANG saya? meh cepat-cepat daftar ahli dengan TEAM BINTANG. Boleh hubungi saya untuk sebarang konsultasi mengenai pendaftaran ahli dan pembelian produk shaklee.


NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com

1 comment:

  1. Tengkiu Mak Bintang for sposoring me..

    Best sangat-sangat !!

    Ada muka ai yang diva kat situ .. ahaksss

    ReplyDelete

Powered by Blogger.