PENGALAMAN PERTAMA WANITA INI MINUM ESP

04:55:00
As salam semua..

Hari ini saya nak share tentang pengalaman minum ESP.


Kalau kawan-kawan nak tahu, pertama kali saya minum ESP adalah untuk menyusukan anak sulung.

Masa itu, dengan kekurangan ilmu mengenai penyusuan dan tidak mengamalkan sebarang milkbooster menyebabkan susu saya tidak banyak.

Akibatnya saya sendiri yang STRESS apabila anak mengamuk sebab tak cukup minum susu.

Selepas saya ikhtiar dengan mengamalkan ESP setiap hari, alhamdulillah, susu menjadi pekat dan sangat banyak.

Saya juga mula untuk mendalami ilmu penyusuan bagi membantu urusan penyusuan setiap hari.

Yang bestnya tentang ESP ini, saya boleh campurkan dengan minuman lain . Selalunya saya akan campurkan dengan horlick ataupun susu segar.

Ini moreh saya setiap hari iaitu ESP + Kurma + fresh milk + badam
ESP mempunyai indeks glisemik yang rendah dimana gulanya akan dilepaskan sedikit demi sedikit mengikut keperluan badan kita. Oleh sebab itulah, saya memang sentiasa akan kenyang selepas minum ESP.

Sekarang ni di bulan Ramadhan, ESP menjadi peneman setia. Saya selalu jadikan ESP sebagai minuman semasa moreh dan bersahur.

Alhamdulillah, badan saya kekal bertenaga dan mampu untuk pam susu di tempat kerja. Hasil yang diperolehi tetap sama seperti di bulan biasa.

Separuh hari pam susu dapat kumpul 9 oz..alhamdulillah..

Ok semua..cukuplah setakat ini saya share pengalaman pertama minum ESP. Semoga saya dapat memberikan satu info yang positif kepada semua.

Ada yang berminat nak order 3 canister ESP? Boleh hubungi saya ye

NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.