DETOKS YANG PALING BERKESAN SEHINGGA MAMPU TURUNKAN BERAT 2KG DALAM 3 HARI

05:37:00
Assalamualaikum semua..

Alhamdulillah..setelah beberapa kali melakukan detoks gaya Shaklee ini, terlalu banyak penurunan dalam berat saya. Yang terkini, berat dah turun 2kg dalam masa 3 hari saya melakukan detoks.

Kenapa saya suka sangat berdetoks ni? Sebenarnya ada 3 kesan utama yang menyebabkan saya suka sangat nak berdetoks iaitu :

1) Perut saya semakin kempis

2) Berat turun 2kg dalam masa seminggu

3) Kulit muka semakin licin

4) Badan rasa terasa segar dan bertenaga

5) Pembuangan air besar menjadi sangat lawas

Ada banyak kaedah untuk melakukan detoks tetapi saya memillih untuk menjalani program detoks Shaklee. Sepanjang program detoks Shaklee ini saya hanya perlu mengamalkan SET DETOKS Shaklee disamping menyediakan menu makanan seperti yang disarankan.

Sepanjang seminggu program detoks ini, saya perlu kurangkan aktiviti yang sibuk kerana rehat dan relaksasi sangat penting semasa detoks. Semasa program detoks, tahap metabolisme akan menurun, begitu juga dengan suhu badan, tekanan darah, nadi dan saluran pernafasan. 

Ini merupakan proses biasa kerana tubuh akan melakukan penjimatan tenaga dan sebahagian besar tenaga akan digunakan untuk proses pembuangan racun.

Walaupun saya adalah ibu menyusu, ia langsung tidak menghalang saya untuk berdetoks malah pengeluaran susu badan juga menjadi semakin banyak. Saya tidak perlu risau kerana pelan pemakanan untuk ibu menyusu agak berbeza berbanding yang lain. Yang paling penting ialah langsung tidak lapar.

Disini saya nak share 3 testimoni rakan saya yang dah berjaya turunkan berat badan hasil daripada detoks.





Kepada rakan-rakan yang inginkan konsultasi saya mengenai detoks shaklee ini, bolehlah hubungi saya sekarang. InsyaAllah saya akan cuba berikan yang terbaik supaya anda semua dapat hasil yang memuaskan semasa berdetoks.

NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com



1 comment:

Powered by Blogger.