KOLESTEROL JAHAT HANYA UNTUK PHYTOCOL-ST

08:26:00

Cub anda bayangkan anda sedang mengambil menu harian Malaysia...

Anda pasti tidak menyangka bahawa anda telah mengambil sebanyak 1697mg kolesterol!!!

Itu adalah hampir 5x ganda lebih dari pengambilan harian yang disyorkan.

Tahukah anda, betapa bahayanya KOLESTEROL..?? 

Oleh itu, Shaklee telah mengeluarkan satu produk yang baru untuk membantu anda mengatasi masalah kolesterol berlebihan ini. Ia adalah Phytocol-ST.


Bagaimana Phytocol-ST boleh membantu mengurangkan paras kolesterol?

Ia merupakan rumusan mantap daripada beberapa jenis fitosterol. Fitosterol ialah sterol tumbuhan yang wujud secara semulajadi dalam kandungan yang sedikit dalam sumber makanan seperti buah-buahan, sayur-sayuran, kekacang, biji-bijian, legum, bijirin dan minyak sayuran. Semakin banyak anda mengambil fitosterol, semakin berkurang kolesterol yang diserap kedalam tubuh.

Institut Kesihatan Kebangsaan Amerika (NH) mengesyorkan pengambilan  2000mg Fitosterol setiap hari, bersama-sama diet rendah lemak tepu  dan rendah kolesterol. InsyaAllah, ia sangat membantu menurunkan paras kolesterol anda.

Jika sebelum ini anda pernah mengambil Omega Guard Shaklee dan Coq Health Plus Shaklee untuk masalah kolesterol anda, anda boleh sertakan bersama Phytocol-ST ini untuk kesan yang lebih optimum.

Anda berminat untuk mendapatkan Phytocol-ST ini? Jangan malu-malu untuk hubungi saya dengan segera. Pastinya konsultasi terhebat seumur hidup secara percuma akan saya berikan.

NAD
Call/sms/whatsapp 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.