Petua Atasi Anak Batuk Dengan Garlic Complex Shaklee

Memang menyeksakan jika batuk terutamanya jika anak-anak kecil mengalami masalah batuk. Begitu juga dengan saya. Anak-anak saya juga kerap mengalami masalah batuk dan selalunya batuknya akan berlanjutan sehingga lebih seminggu.

Oleh sebab itu, saya cuba untuk mencari inisiatif lain selain memberikan hanya ubat batuk. Daripada artikel ini mengenai Masalah Batuk Dapat Dikurangkan Dengan Bawang Putih, saya cuba untuk membuat sendiri minyak bawang putih untuk anak-anak saya.

Tetapi, saya tidak mengambil bawang putih yang digunakan untuk memasak tetapi hanya menggunakan Garlic Complex Shaklee. Saya campurkan 1 tablet Garlic Complex yang telah dihancurkan kedalam 3 sudu minyak masak. Kemudian, saya sapu minyak tersebut ke dada anak-anak saya dan ubun-ubun mereka.


Alhamdulillah,percubaan pertama saya berjaya. Anak saya hanya batuk dalam 2 hari sahaja. Kita hanya berusaha.Senang hati saya kerana saya dah dapat petua mudah untuk mengatasi anak batuk.

Anda semua ingin cuba membuat minyak Garlic Complex Shaklee. Jom hubungi saya sekarang untuk dapatkan sebotol Garlic Complex Shaklee ini.

NAD
call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.