KISAH BENAR HANTU VITAMIN E SHAKLEE

Terujanya saya apabila pihak Shaklee mengumumkan bahawa bulan Jun 2014 adalah bulan untuk promosi Vitamin E Shaklee dimana setiap pembelian 6 botol Vitamin E Shaklee, and layak untuk mendapat percuma 1 botol lagi Vitamin E Shaklee. Wah...!!! memang bulan yang sangat "berhantu". I loikeeeee!!!!


Kenapa saya cakap bulan yang "berhantu"??

Kerana Vitamin E Shaklee adalah salah satu produk yang SUPER HOT kepada kaum wanita terutamanya wanita yang mementingkan kecantikan kulit wajah secara semulajadi. Antara kebaikan Vitamin E Shaklee ialah ia sangat membantu untuk memperbaiki parut jerawat dan juga ia membantu untuk mengembalikan keremajaan kulit wajah. Bulan ni pasti ramai yang borong 6 botol sekaligus Vitamin E Shaklee.

Nak tahu lebih lanjut mengenai Vitamin E Shaklee? klik TESTIMONI VITAMIN E SHAKLEE

Vitamin E Shaklee bukan sahaja boleh dimakan malah turut boleh dijadikan sebagai masker. Anda hanya perlu sapu masker Vitamin E Shaklee di muka 3x seminggu sahaja untuk dapatkan kulit wajah yang lebih licin dan bebas jerawat.

Anda berminat nak tahu harga sebotol Vitamin E Shaklee?Untuk pengetahuan anda, sebotol Vitamin E Shaklee berharga RM149 sahaja dengan kandungan 120biji. Berbaloi kan?

Bagaimana? Anda juga ingin terpilih menjadi "hantu" Vitamin E Shaklee? Hubungi saya sekarang untuk dapatkan vitamin SUPER HOT ini..

NAD
call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.