KHASIAT VITAMIN E SHAKLEE UNTUK RAKYAT MALAYSIA

05:04:00

Anda seorang wanita yang bekerja? Tentunya anda sering terdedah dengan bahan-bahan radikal bebas di udara. Untuk itu, saya mencadangkan anda mengambil Vitamin E Shaklee.

Dari manakah Vitamin E Complex Shaklee ini diekstrak?
Ia dibuat daripada minyak soya organik dan minyak gandum yang kaya dengan vitamin E. Ia mengandungi 10mg selenium yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E.

Vitamin E Complex Shaklee ini mempunyai banyak sangat khasiat. Jom saya kongsikan antara khasiat-khasiat hebatnya :

1) Ia sangat membantu untuk melindungi jantung dimana ia melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid, meningkatkan kolesterol HDL, mengurangkan tekanan darah dan menghalang platelet darah melekat kedinding arteri.

2) Vitamin E Shaklee membantu mempertingkatkan kemampuan reproduktif lelaki. Para lelaki yang mengambil Vitamin E Shaklee setiap hari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka.

3) Untuk kesihatan kulit,1 kapsul Vitamin E Shaklee membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut halus, garis halus, parut dan bintik penuaan.Ia mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha.

4) Ramai yang tidak tahu bahawa Vitamin E Shaklee ialah antioksidan yang kuat dimana ia membantu untuk melawn kanser,mengukuhkan sistem imun, menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumor.

5) Bagi mereka yang mempunyai masalah tenaga seksual, Vitamin E Shaklee pastinya boleh membantu untuk meningkatkan kelestarian tenaga anda dengan membekalkan oksigen yang lebih.

6) Untuk masalah arthritis, Vitamin E Shaklee membantu meningkatkan keanjalan salur darah, memperbaiki kitaran darah,merawat bahu kejang, pening, buasir dan sakit sendi.

7) Kepada mereka yang mempunyai masalah parut di kulit terutamanya kulit wajah, anda boleh terus jadikan Vitamin E Shaklee sebagai masker.
Anda boleh klik TESTIMONI VITAMIN E SHAKLEE untuk info lanjut mengenai Vitamin E shaklee ini.

Banyak sangat khasiat Vitamin E Shaklee. Secara jujurnya, saya adalah penggemar Vitamin E Shaklee ini. Saya mengambilnya sebagai salah satu suplimen untuk kesihatan kulit saya. Jika anda juga berminat untuk mendapatkan Vitamin E Shaklee ini, boleh hubungi saya untuk dapatkannya sebotol dengan harga RM149 sahaja dimana terdapat 120 kapsul didalam satu botol. Pastinya saya akan berikan anda konsultasi paling tip top.

NAD
Call/sms/whatsapp 019-263945
prop2102@gmail.com



No comments:

Powered by Blogger.