LUKA DALAMAN DAN LUARAN WANITA BERSALIN CEPAT SEMBUH DENGAN SET BERPANTANG SHAKLEE

Anda sedang mencari set berpantang yang sesuai digunakan selepas bersalin? Pada masa yang sama anda mencari set berpantang yang tidak memberikan kesan negatif kepada anak seperti penyakit kuning dan cirit birit. Jawapannya ada pada set berpantang shaklee.

Saya menggunakan set berpantang shaklee ini semasa berpantangkan anak ke-2. Semasa anak pertama, saya menggunakan set berpantang yang mengandungi jamu dan kesannya amat berbeza apabila saya menggunakan set berpantang shaklee. Apabila saya mengambil jamu, anak saya mengalami demam kuning yang agak kuat, disamping badan saya menjadi lemah dan susu badan pun sedikit. Tetapi kesan yang sebaliknya saya dapat selepas saya mengambil set berpantang shaklee.

Set berpantang shaklee megandungi 4 jenis suplimen iaitu Vitalea, B complex, Vitamin C dan Zink. Jom saya kongsikan fungsi setiap suplimen ini.

Vitalea- Sebagai multivitamin untuk menampung segala kekurangan nutrisi semasa ibu sedang berpantang disamping memberikan tenaga

B complex - bertindak sebagai anti-stress dan membantu menambahkan tenaga

Vitamin C - membantu menyembuhkan luka dan membantu menguatkan sistem imun badan ibu berpantang

Zink - membantu menyembuhkan luka ibu bersalin

Jika anda berminat untuk dapatkan set berpantang daripada saya, hubungi saya dengan segera supaya saya boleh bantu anda untuk sihat.

NAD
call/sms/whatsapp 019-2639545
prop2102@gmail.com


No comments:

Powered by Blogger.