TESTIMONI ESP UNTUK IBU MENYUSU

Berkongsi pengalaman menyusukan anak-anak adalah suatu perkara yang amat saya gemari. Alhamdulillah, untuk pengetahuan semua, saya berjaya menyusukan anak kedua saya secara eksklusif selama 6 bulan. Keadaan tidak mengizinkan saya menyusukan anak sulung dengan sepenuhnya kerana saya mengalami masalah bengkak susu sehingga terpaksa menjalani pembedahan membuang nanah dan pengeluaran susu saya terpaksa diberhentikan.

Disini saya ingin kongsikan bagaimana saya menjalani proses relaktasi dengan bantuan Energising Soy Protein Shaklee (ESP). Saya mendapat informasi daripada kawan mengenai produk shaklee dapat membantu untuk memperbanyakkan susu badan. Disebabkan keinginan saya yang kuat untuk menyusukan anak sulung saya kembali memandangkan anak saya masa tu berumur 3 bulan, saya mengambil keputusan untuk mencuba set menyusu shaklee.




Alhamdulillah,setelah konsisten saya mengamalkan minum ESP setiap hari, susu saya semakin bertambah dan pekat. Ditambah pula dengan kekerapan mengepam, pengambilan air yang banyak dan mengamalkan pemakanan seimbang. Selepas 3 minggu, susu saya telah kembali seperti seperti sedia kala, Bukan setakat itu sahaja, luka pembedahan saya juga cepat sembuh.


Syukur saya dapat menyusukan kembali anak sulung saya. Kepada ibu-ibu di luar sana, janganlah cepat give up dan stress apabila susu anda kurang untuk anak, cubalah pelbagai tips untuk menambahkan susu ibu dan jangan lupa untuk cuba sekali set menyusu shaklee. Memang sangat membantu. Jika anda berminat untuk mendapat kan set menyusu shaklee, hubungi saya untuk dapatkan tawaran menarik.

No comments:

Powered by Blogger.