MASALAH KETIDAKSUBURAN WANITA DAN CARA MENGATASINYA

Masalah ketidaksuburan memang menjadi igauan ngeri khususnya bagi pasangan yang sudah lama mendirikan rumahtangga. Masalah ini sering menjadi punca perpisahan terutamanya bagi pasangan yang tidak berfikir panjang. Ketidaksuburan ialah satu keadaan di mana seseorang wanita masih gagal sekurang-kurangnya setahun selepas menjalani aktivti seks yang normal serta tidak mengamalkan perancangan keluarga.

Tahukah anda?
Lebih 10% penduduk Malaysia menghadapi masalah ketidaksuburan atau kemandulan. Peratus pecahan ini boleh dibahagikan kepada tiga bahagian iaitu 55% pada wanita, 40% lelaki, manakala kurang daripada 4% disebabkan oleh masalah dalam hubungan kelamin.

Antara punca utama ketidaksuburan di kalangan wanita ialah KEGAGALAN MENGHASILKAN TELUR (OVUM) .Lebih 23 hingga 30 peratus punca ketidaksuburan datangnya daripada wanita. Hal ini berlaku disebabkan oleh ketidakseimbangan hormon. Apabila rangsangan hormon dari otak kurang aktif, pelbagai masalah dan tekanan akan terjadi dengan mudah.

Masalah ini juga berlaku kepada kawan saya yang telah berkahwin selama 3tahun. Beliau mengalami masalah hormon tidak stabil dan ini menyebabkan kesukaran untuk hamil. Alhamdulillah, setelah berusaha dan berikhitar dengan SHAKLEE, beliau telah berjaya hamil. Jom baca testimoni beliau di bawah ini.



Klik sini untuk tahu lebih lanjut mengenai set kesuburan shaklee ini.

Adakah anda juga menghadapi masalah yang sama seperti Ayu? Telah lama berkahwin dan mempunyai masalah hormon tidak stabil? Kenapa tidak anda mencuba set kesuburan shaklee. InsyaAllah, dengan izin Allah..segalanya pasti akan berubah menjadi lebih baik. Jika anda berminat untuk dapatkan set ini, segera hubungi saya untuk dapatkan tawaran harga promosi.

NAD
call/sms/whatsapp 019-2639545
prop2102@gmail.com




No comments:

Powered by Blogger.