RUGI 1000 TAHUN KERANA LAMBAT JOIN AHLI SHAKLEE

13:54:00

Salam semua..
Ramai yang bertanya kepada saya..
"Boleh ke kalau saya hanya nak join ahli shaklee untuk makan sendiri tapi tak nak bisnes?"

Jawapan saya
"Mestilah boleh.Ramai je yang join ahli makan sendiri sebab nak dapatkan harga murah je"

Ok semua...meh saya terangkan perbezaan ahli makan sendiri dan ahli untuk bisnes.

Jika anda register ahli shaklee untuk makan sendiri,anda berpeluang untuk membeli dengan harga ahli yang tentu-tentunya diskaun dari 10%-20%.Banyak tu kurangnya dan anda dah untung di situ.

Tetapi bagi mereka yang register ahli untuk menjalankan bisnes part time atau full time,anda bukan sahaja dapat benefit membeli dengan harga ahli malah dapat jana income bonus dari 2,3,4 dan 5 angka.Selain itu,anda juga berpeluang untuk mendapatkan insentif kereta dan trip ke luar negara.

Yuran pendaftaran sama je iaitu rm75 tetapi ahli mana yang lebih untung?anda sendiri boleh nampak perbezaan nya bukan?

Jika anda berminat untuk mendaftar sebagai ahli shaklee sama ada untuk makan sendiri atau menjalankan bisnes..boleh hubungi saya untuk saya bantu anda.

Nad
Call/sms/whatsapp 019-2639545
Prop2102@gmail.com

No comments:

Powered by Blogger.