PENGALAMAN KULIT KUSAM,WANITA INI AKHIRNYA DAH DAPAT KULIT IDAMAN

10:29:00
Nad nak kongsi dengan dengan semua pengalaman Nad sendiri yang mempunyai kulit kusam. Walaupun Nad tidak mempunyai masalah jerawat atau jeragat. tetapi kulit kusam juga menyebabkan Nad rasa kurang keyakinan untuk berjumpa dengan orang.



Apa yang Nad perhatikan, tona warna kulit tidak sekata dan kulit kusam ini menyebabkan kulit Nad jadi gelap.

Memang ada yang puji betapa beruntungnya Nad tidak mempunyai masalah jerawat, tetapi tahukah mereka betapa sengsaranya menanggung kulit kusam ni.

Nad pernah beberapa kali cuba mengambil produk kecantikan seperti kosmetik di toko jamu. Tapi sekejap je nampak efek " flawless" nya. Selepas itu, kulit kusam kembali.

Susah hati tau sebab bila kulit nampak kusam, secara automatiknya kita akan nampak lebih berusia dari usia sebenar. Senang cerita, nampak tua lah,hihi.

Selepas Nad tengok ramai sangat dapat kesan positif lepas guna produk Shaklee, Nad pun terus beli SET KULIT SHAKLEE iaitu Collagen Powder, Vitamin C, Vitamin E dan Gla Complex.


Nad jadi yakin untuk cuba produk Shaklee kerana produknya mempunyai jaminan kualiti dan dijamin berkesan. Bahan-bahan yang digunakan untuk hasilkannya pun berkualiti.

Alhamdulillah, memang sangat berkesan produk Shaklee ni. Nad ambil seminggu dengan konsisten dan terus nampak hasil.

Sekarang ni, dah lebih 3 tahun Nad guna keempat-empat suplimen ini. Banyak sangat perubahan yang Nad nampak. Kulit lebih cerah, tona warna kulit lebih sekata, jerawat jarang sangat keluar dan yang pastinya kulit lebih flawless.

Nad bersyukur sangat dan sekarang Nad mahu bantu seramai mungkin wanita di luar sana yang ingin hilangkan kulit kusam pada wajah.

Jika anda yang Nad sedang cari itu, boleh cepat-cepat hubungi Nad. Nad akan berikan konsultasi kepada anda sebaiknya.

NAD 019-2639545

Teruskan membaca :



















No comments:

Powered by Blogger.