KELEBIHAN PRODUK SHAKLEE BERBANDING PRODUK LAIN DI PASARAN

07:28:00
Ramai yang tertanya-tanya kenapa Nad begitu setia dengan produk Shaklee. Sebabnya hanya segelintir yang mampu bertahan dengan satu-satu produk dan yang lainnya akan pergi begitu sahaja.


Kenapa Nad setia dengan Shaklee? jom tengok satu persatu sebabnya di bawah :

1) SELAMAT DAN BERKESAN

Inilah falsafah Shaklee yang dijaja sejak sekian lama iaitu "SELAMAT, TERBUKTI, BERKESAN".
Bayangkan lah produk Shaklee telah berada di dunia lebih 100 tahun. Kalau ianya bukan satu produk yang selamat, mana mungkin akan bertahan sebegitu lama.

Jika ia tidak berkesan, mana boleh juga bertahan sehingga lebih 100 tahun. Bayangkanlah betapa ramai yang dapat tingkatkan tahap kesihatan dengan Shaklee.

Produk Shaklee memang terbukti selamat sehinggakan bekas penyimpananya pun mesra alam. Ini menunjukkan betapa Shaklee sangat menjaga alam sekitar.

2) PENYELIDIKAN KLINIKAL DAN SAINTIFIK

Shaklee sangat mementingkan kesihatan pengguna. Ia bukannya satu produk yang asal bancuh terus siap boleh dipasarkan. Shaklee sentiasa menjalankan penyelidikan klinikal dan saintifik bagi memastikan produk yang dihasilkan betul-betul berkualiti.

Produk Shaklee telah disokong oleh 100 jurnal saintifik bagi membuktikan bahawa ianya betul-betul selamat dan berkesan. Shaklee juga telah melaburkan lebih $300 juta dalam ujian klinikal,penyelidikan dan pembangunan produk. Yang lebih mengagumkan, lebih 100 000 ujian kualiti setiap tahun untuk memastikan ketulenan dan keberkesanan produk.

Inilah kelebihan Shaklee yang tiada pada produk lain.

3) MEMPUNYAI LANDMARK STUDY

Landmark study atau kajian unggul adalah satu kajian mengenai pengguna suplimen Shaklee, pengguna suplimen jenama lain dan pengguna yang tidak mengambil sebarang suplimen.

Kajian ini dilakukan oleh pihak ketiga iaitu bukan dari Shaklee sendiri supaya ia tidak mengganggu keputusan kajian dan lebih adil.

Hasil kajian mendapati mereka yang mengambil suplimen Shaklee memiliki kesihatan yang jauh lebih baik berbanding mereka yang mengambil jenama lain atau tidak mengambil sebarang suplimen.

Inilah kelebihan Shaklee yang tiada pada produk lain.

4) MESRA ALAM

Produk Shaklee dihasilkan daripada bahan semulajadi paling tulen dan tiada langsung racun perosak,bahan pencemar dan lain-laib bahan kimia yang mencemarkan alam sekitar.

Shaklee adalah satu-satunya syarikat pertama di dunia yang diiktiraf sebagai "CLIMATE NEUTRAL" yang bermaksud ianya beroperasi dengan memberikan kesan bersih kepada alam sekitar.

Produk Shaklee juga tidak langsung di uji ke atas haiwan dan mematuhi hukum alam.

Inilah kelebihan produk Shaklee yang tiada pada produk lain.

5) MENINGKATKAN PRESTASI PENGGUNA

Shaklee bukanlah produk biasa-biasa kerana satu dunia telah menggunakannya. Antara mereka yang telah mendapat manfaat daripada produk Shaklee adalah :

- Atlet bertaraf dunia yang sentiasa berada di puncak prestasi telah memenangi 137 pingat semasa perlawanan musim panas dan musim sejuk.

- NASA telah menggunakan produk Shaklee bagi menjaga kesihatan angkasawan di angkasa lepas dari dulu sehingga sekarang.

- Rakyat Amerika pertama mendaki Gunung Everest tanpa bekalan oksigen telah diperkasakan oleh nutrisi dari Shaklee.

-Penerbangan tanpa henti pertama mengelilingi dunia oleh Voyager dikuasakan oleh nutrisi Shaklee.

Inilah kelebihan produk Shaklee yang tiada pada produk lain.

6) MEMBANTU MENJANA PENDAPATAN

Shaklee bukan sahaja menyediakan produk terbaik untuk kita tetapi ianya juga membuka peluang untuk menjana pendapatan. Pendapatan yang diberikan tidak terhad iaitu boleh mencecah sehingga lebih 6 angka.

Ia bukanlah satu syarikat pelaburan skim cepat kaya tetapi prinsipnya yang betul-betul berusaha pasti akan dapat. Telah ramai yang mendapat manfaat hasil daripada perniagaan Shaklee.

Inilah kelebihan Shaklee berbanding berbanding syarikat lain.


Disebabkan keenam-enam inilah Nad masih setia dengan Shaklee. Nad belum jumpa lagi syarikat suplimen lain yang setanding dengan Shaklee. Nad yakin bahawa Shaklee boleh merubah tahap kesihatan dan tahap kewangan kepada yang lebih baik.

Pilihan anda bagaimana pula???

No comments:

Powered by Blogger.