UBAT PENYAKIT BUAH PINGGANG

06:59:00
Hari ini Nad nak share satu kisah seorang wanita yang mengalami kerosakan buah pinggang yang kronik dan bagaimana beliau menanganinya.

------------------------------------------

Izzah, 34 disahkan menghidap penyakit buah pinggang setelah 6 bulan melahirkan bayi keempatnya. Selepas menjalani ujian darah, doktor telah mengesahkan bahawa dia menghidap penyakit buah pinggang dan perlu menjalani rawatan susulan.


Memandangkan penyakit buah pinggangnya masih di peringkat awal, dia hanya diberi steroid bagi melambatkan buah pinggangnya menjadi rosak. Yang menyedihkan, pada waktu itu dia terpaksa berhenti menyusukan bayi kerana bimbangkan ubat tersebut memberikan kesan kepada bayinya.

Izzah tak sangka, ubat steroid juga menyebabkan berat badannya semakin naik kerana nafsu makan bertambah. Doktor akhirnya terpaksa memberhentikan pengambilan ubat tersebut memandangkan ia langsung tidak membantu Izzah.

Selepas setahun, buah pinggang Izzah semakin rosak dan dia terpaksa berulang alik ke hospital bagi menjalani dialisis. Dia tidak dapat berhenti kerja kerana memerlukan belanja yang besar untuk menanggung kos dialisisnya di hospital.

Entah macam mana, suatu hari ada seorang kawannya mencadangkan Izzah supaya mencuba satu suplimen penyakit buah pinggang. Pada mulanya Izzah menolak bukan kerana faktor kewangan tetapi kerana bimbangkan produk tersebut tidak sesuai untuk pesakit buah pinggang.

Kawannya cuba meyakinkan Izzah bahawa suplimen tersebut memang sesuai untuk dia dan sangat membantu pesakit buah pinggang. Akhirnya Izzah mengalah dan terus mengambil suplimen tersebut setiap hari.

Suplimen yang Izzah sedang amalkan itu ialah VIVIX Shaklee. Selepas 3 hari, Izzah dah mula rasakan perubahan positif. Kalau dulu, bila bangun pagi akan terasa sangat penat dan sakit-sakit badan tetapi sekarang sangat bertenaga.

Walaupun Izzah mengamalkan suplimen penyakit buah pinggang, Izzah masih lagi jalankan rawatan dialisis di hospital.

Izzah berjaya habiskan sebotol vivix dan terus amalkan botol kedua. Menakjubkan kerana selepas pengambilan botol kedua, doktor telah memberhentikan proses dialisis untuk Izzah. Katanya buah pinggang Izzah dapat jalankan fungsinya dengan baik walaupun tidak seperti dulu.

Izzah bersyukur sangat dan meneruskan pengambilan Vivix setiap hari. Izzah juga mencadangkan vivix kepada rakan-rakan yang sama-sama menjalani dialisis buah pinggang.

-------------------------------------------------------------------------------

Alhamdulillah, inilah kisah Izzah yang menderita penyakit buah pinggang yang kembali mendapat kesihatan yang baik selepas amalkan Vivix.

Nak tahu lebih lanjut mengenai RAWATAN ALTERNATIF PENYAKIT BUAH PINGGANG? (Klik SINI)


No comments:

Powered by Blogger.