RAWATAN PENYAKIT BUAH PINGGANG SECARA ALTERNATIF

05:04:00
Ramai yang cakap penyakit buah pinggang ini ada ubatnya. Tetapi sebenarnya rawatan buah pinggang dengan menggunakan ubat hanyalah untuk melambatkan proses buah pinggang menjadi rosak.

Buah pinggang ini sangatlah penting. Antara fungsi buah pinggang adalah untuk menapis darah dan menyahtoksin. Jika buah pinggang rosak, macam mana toksin yang diibarat RACUN dalam badan kita akan dikeluarkan?

Nad pernah terbaca kisah seorang wanita yang masih muda tetapi mempunyai kegagalan buah pinggang. Ini menunjukkan penyakit buah pinggang tidak mengenal usia dan sesiapa sahaja boleh mengalaminya.


Selalunya ubat penyakit buah pinggang yang diberi ialah STEROID. Kadang-kadang ada juga yang tidak sesuai dengan steroid sehingga menyebabkan  badan semakin berisi dan nafsu makan bertambah.

Nad tak dapat bayangkan keadaan pesakit yang perlu menjalani dialisis buah pinggang dan memerlukan kos rawatan yang agak tinggi.

Jom Nad share 7 tips pemakanan untuk pesakit buah pinggang :

1) Kawal pengambilan garam

2) Kawal pengambilan air

3) Kawal makanan yang berprotein tinggi

4) Kawal makanan yang tinggi kandungan garam

5) Mengurangkan kerja-kerja berat

6) Makan pada waktu yang tetap

7) Kawal makanan yang tinggi potassium

Jika anda mengalami kesukaran untuk mengamalkan 7 tips di atas, apa kata Nad cadangkan anda cuba amalkan suplimen VIVIX sebagai penawar sakit buah pinggang. Ingin Nad pesan disini, Vivix bukanlah UBAT sakit buah pinggang tetapi ia adalah suplimen bagi membantu membaiki buah pinggang yang telah rosak.

BAGAIMANA VIVIX MEMBANTU PESAKIT BUAH PINGGANG?

1) Ia membantu membaiki sel pada buah pinggang dan mengelakkan daripada kerosakan berulang kembali

2) Ia memberikan tenaga berpanjangan kepada pesakit buah pinggang

3) Membantu melindungi buah pinggang dari rosak kembali

Kandungan di dalam VIVIX yang terdiri daripada tumbuh-tumbuhan sahaja



TESTIMONI VIVIX DAN PENYAKIT BUAH PINGGANG





CARA NAK ORDER

Berminat untuk amalkan VIVIX untuk rawatan penyakit buah pinggang? Anda boleh terus hubungi Nad di 019-2639545 atau klik di bawah untuk terus order VIVIX.






1 comment:

  1. vivix memang elok untuk pesakit buah pinggang

    ReplyDelete

Powered by Blogger.