RAWATAN LEUKIMIA TERBAIK DAN TIDAK MENYAKITKAN

11:19:00
Baru sahaja mendapat khabar yang anak kawan Nad menghidap penyakit leukimia di usia 5 tahun. Kesian sangat kerana masih di usia kanak-kanak dan perlu lalui rawatan leukimia seperti kemoterapi.

Kebanyakan penyakit leukima boleh dialami sesiapa sahaja tidak kira dewasa, lelaki,perempuan mahupun kanak-kanak. Kepada yang belum tahu, leukimia adalah kanser darah yang mana sum-sum tulangnya tidak dapat berfungsi sebagai sel darah merah dan pembeku darah. Akibatnya penghasilan darah putih menjadi banyak sehingga boleh buatkan seseorang menjadi pucat kerana anemia.

Apa yang Nad tahu, sehingga kini masih tidak diketahui punca penyakit leukimia ini. Walau bagaimanapun, serangan radikal bebas di persekitaran dan penggunaan bahan kimia berlebihan boleh meningkatkan risiko mendapat leukimia.

TANDA-TANDA PENYAKIT LEUKIMIA

Disini Nad kongsikan 4 tanda-tanda penyakit leukimia yang ramai orang tak tahu. Korang dah boleh cek sama ada simptom leukimia ini ada pada diri atau tidak.

1) Letih dan penat
2) Berat badan drastik menurun
3) Kelenjar bengkak disertai dengan demam, mual, dan hilang nafsu makan
4) Badan mudah mendapat jangkitan penyakit

Nad ingat lagi masa bawa Alya ke klinik untuk checkup kerana demam, doktor pesan antara gejala leukimia pada kanak-kanak ialah berlaku pembengkakan pada kaki. Selain itu, kalau anak asyik mengadu sakit kaki siang dan malam tanpa sebab, segeralah berjumpa doktor,

RAWATAN PENYAKIT LEUKIMIA

Kepada mereka yang mempunyai penyakit leukimia, rawatan leukimia yang terkini ialah dengan menjalankan kemoterapi dan pemindahan sum-sum tulang.

Kesan kemoterapi boleh menyebabkan kulit kering atau merah. Tidak kurang juga ada yang menyebabkan kulit gatal.

RAWATAN ALTERNATIF PENYAKIT LEUKIMIA

Disini Nad cadangkan kepada pesakit leukimia untuk cuba amalkan VIVIX setiap hari. Tidak perlu risau dengan VIVIX kerana ia bukannya UBAT LEUKIMIA tetapi hanyalah suplimen yang mempunyai kandungan antioksidan yang tinggi.

Bagaimana VIVIX membantu pesakit leukimia?

1) Vivix akan melindungi sel-sel badan yang baik dan elakkan termusnah semasa proses kemoterapi

2) Vivix akan melemahkan sel-sel kanser dan elakkan ia merosakkan tubuh

3) Vivix akan bantu kuatkan imun badan pesakit leukimia

4) Vivix akan bantu pemulihan pesakit leukimia selepas jalani kemoterapi

5) Vivix akan bantu memberikan tenaga berpanjangan

Ingin Nad pesan lagi sekali, VIVIX bukanlah ubat tetapi hanya suplimen yang sangat membantu pesakit kanser.




Apa yang penting untuk anda yang mengalami penyakit leukimia ini adalah jangan berputus asa, kuatkan semangat serta sabar dalam menjalani rawatan leukimia yang diberikan.

Disini Nad tunjukkan beberapa testimoni mereka yang kembali pulih daripada kanser selepas amalkan VIVIX.



Nad harap perkongsian ini dapat membantu mereka yang alami leukimia. Jika ada yang ingin membuat pembelian VIVIX, boleh terus hubungi Nad

NAD 
019-2639545
prop2102@gmail.com

atau

Klik sini untuk terus membuat pembelian dan bayaran secara online











No comments:

Powered by Blogger.